Головна » Статті » Вчителю-предметнику » Вчителю початкової школи |
Вправи та задачі на засвоєння таблиці множення числа 8
Урок математики Семестр І Клас 3 Дата проведення: 15.11.2011р. Тема. Мета: вправляти учнів у сладанні виразів за текстовою умовою і формувати вміння розв′язувати задачі на знаходження суми двох добутків; Розвивати логічне мислення, почуття відповідальності, акуратність; Виховувати любов до планети Земля, бережливе ставлення до природи. Обладнання: плакат із зображенням планети Земля, квіточки, картки для групової роботи, малюнок для перевірки таблиці ділення на 7, сигнальні картки, малюнки до задачі № 329. Хід уроку. І. Організаційна частина. 1. Привітання. Добрий день! У добрий час, Радо ми вітаєм вас. Здоров′я, щастя, радості Вам усім бажаємо, Урок математики ми розпочинаємо. Працювати на цьому уроці ми будемо під гаслом, яке записане на дошці. Прочитаємо його разом. «Ми – маленькі діти на Землі великій.» Сьогодні дорогою до школи, мене зустріла листоноша і передала ось цього листа. «Учням 3 класу школи №8 міста Новогродівки» від кого ж цей лист? Від планети Земля. Прислала Вам Земля листа, О! Чим стурбована вона ? Швиденько лист ми прочитаєм. Про що вона у нас питає? Що хоче нам розповісти? Чим зможем ми допомогти? (Учитель розгортає аркуш і читає) Моє звертання до людей, Дорослих і малих дітей. Погляньте, Де ми живемо, Що на Землі ми творимо! Чом плаче матінка-природа? Куди зникає її врода? Чом ріки наші обміліли? Поля врожайні опустіли? В природі все руйнєм за що? Цього й самі не знаєм ми. Невже такі ми всі ледащі, Ніщо не здатні зберегти? Нехай політик і учений, Школяр і навіть немовля Билинку кожну зберігає, Щоб квітом вкрилася Земля. - Який сумний лист. І Земля наша прекрасна сьогодні зображена на темному тлі, тому що вона занепокоєна. Чим можемо їй допомогти? - Сьогодні ми спробуємо розвіяти сум нашої матінки – Землі і прикрасимо її яскравими квітами. - Квіточку планеті зможуть подарувати ті учні, які правильно виконають завдання. - То ж як ви повинні працювати на уроці, щоб заквітчати Землю? ІІ. Мотивація навчальної діяльності. 1. Повідомлення теми і мети уроку. - Сьогодні на уроці ми будемо закріплювати знання таблиці множення числа 8, вчитися розвязувати задачі на знаходження суми двох добутків, розвивати швидкість мислення, вміння працювати в групах і будемо намагатись розвіяти сум нашої планети своєю сумлінною працею. Відкриваємо зошити, записуємо число, класна робота. ІІІ. Актуалізація навчальної діяльності. 1. Усний рахунок. Повторення таблиці ділення числа 7 і множення числа 8 за допомогою сигнальних карток (синя – правильно, червона – неправильно). 2. Групова робота за картками. - Яка група першою виконає завдання, та і прикріпить квіточку, друга і третя групи отримають маленькі призи. 1 група. Х- 7=27 2 група. 6хХ=30 3 група 45+Х=84 Висновок. Молодці, діти, гарно підготувалися до уроку, і активно попрацювали над повторенням вивченого матеріалу. Повеселішала наша планета? ІІІ. Основна частина. 1. Робота над задачею №328 (письмово). - Відкрийте підручники на сторінці 51. Читаємо задачу №328. - Скільки грудочок цукру лежало в цукорниці? - У скільки склянок поклали цукор? - По скільки грудочок клали у кожну склянку? - Що треба дізнатися в задачі ? - Хто знає, про що нам треба довідатися спочатку? - Якою буде перша дія?(запис на дошці і в зошитах). - Якою буде друга дія? - Відповідь? 5. Фізкультхвилинка. Що ж, мабуть прийшла пора всім нам відпочити. Хочу на фізкультхвилинку всіх вас запросити. Встаньте, діти, усміхніться, Землі нашій поклоніться За щасливий день вчорашній. І до сонця потягніться, В різні боки нахиліться. Покружляли, потяглися Й до роботи знов взялися. 2. Робота над задачею №329 (усно). - Читаємо задачу №329. - А тепер давайте пограємо в магазин. - Про які предмети йдеться в задачі? - Скільки коштує склянка? - Скільки коштує чашка? - Підбираємо кількість предметів для покупки і вставляємо у вираз. - Рахує 1 учень, а усі уважно слухають і, якщо буде потрібно, допомагають . - Підбираємо кількість для іншої покупки... 1. Робота над геометричним матеріалом. Коментоване виконання завдання №330 (усно). Читання завдання. Під керівництвом учня діти вимірюють довжини відрізків і виконують дію, яка буде відповіддю на запитання задачі. КМ =10 см. АС = 12 см. ВС = 2см 12:2 =6(р.) Відповідь. У 6 разів довжина ВС менша за АС. 4. Складання і розв′язання прикладів № 327. - 2 учні записують приклади на дошці під диктовку вчителя і розв′язують, а інші розв′язують самостійно у зошитах. - За допомогою сигнальних карток перевіряють правильність виконання завдання на дошці. ІV. Підсумок уроку. 1. Репродуктивна бесіда. - Молодці, діти. Чудово. Ось і прикрасили ми нашу Землю квітами, розвіяли її сум. - Що вам найбільше сподобалося на уроці? - Що відчуваєте після уроку? 2. Оцінювання. 3. Домашнє завдання. - Відкрийте щоденники і запишіть домашнє завдання. Спасибі всім, хто працював і в зошитах гарно, старанно писав, На всі запитання відповідав, Та тим, хто в гості до нас завітав! Новогродівська загальноосвітня школа І – ІІ ступенів № 8 Новогродівської міської ради УРОК З МАТЕМАТИКИ ДЛЯ 3 КЛАСУ Підготувала : вчитель початкових класів Михальцова Наталія Володимирівна Можливо Вам це буде цікаво | |
Переглядів: 2967 | |
Всього коментарів: 0 | |