Головна » Статті » Вчителю-предметнику » Вчителю початкової школи |
Навчання грамоти: Закріплення букви б. Мовні ігри, анаграми. П. Король «Снігова баба і зайчик». Розвиток мовлення. Диференційований підхід
Навчання грамоти : читання Тема. Закріплення букви б. Мовні ігри, анаграми. П. Король «Снігова баба і зайчик». Розвиток мовлення. Диференційований підхід у формуванні вмінь читати . Мета: закріплювати вимову звуків [б], [б’]; вчити правильно артикулювати звук, виділяти його у словах; удосконалювати вміння робити звуко-буквений аналіз слів,вдосконалювати навички свідомого, пра¬вильного та виразного читання; розвивати пам’ять, увагу, зв’язне мовлення; формувати пізнавальну компетентність; виховувати пра¬целюбність, бажання допомагати; бережливе ставлення до природи . Обладнання: плакат з великою і малою літерами Б, б, предметний малюнок бобра, підручник. Хід уроку I. Організаційний момент. Подивилися на мене, Усміхнулися усі: Всі готові до роботи. Всі бадьорі. Молодці! Мотивація навчальної діяльності учнів Загадка про бобра Бубонять буркотуни: - Змокли капці і штани! Доки греблю ми гатили – Хвіст і лапи промочили. (Бобри) Бобер — рід великих водних гризунів з перетинчастими лапами, широким плоским хвостом і густим, не проникним для води, хутром. Бобри належать до групи немишовидних гризунів і є єдиними у фауні України представниками підряду Бобровидих. Один з найстаранніших будівельників у тваринному світі. Він будує на річках і озерах греблі. Бобри знаходяться під охороною. —Бобер у нас сьогодні буде почесним гостем. Він буде спостерігати за вашою роботою. II. Мовна розминка 1 Числова таблиця Шульте —Знайдіть усі числа від 1 до 10. 2 Промовляння складів на одному диханні мі-ме-ма-мо-му; пі-пе-па-по-пу; бі-бе-ба-бо-бу. 3 Скоромовка Бобре, друже, друже бобре, міст зробив ти дуже добре: не бредуть бобри у брід, майстрові кричать: «Привіт!» III. Повідомлення теми і мети уроку — Отже, сьогодні на уроці ми будемо закріплювати знання про звуки [б], [б’] та літеру, якою його позначають на письмі. Навчимося правильно читати склади, слова, речення і тексти з цією літерою. IV. Вивчення нового матеріалу 1. Гра «Зловіть слово» із звуком [б] Уранці брів бобер до брата Борошна собі набрати, Бо бобриха й бобренята Пиріг будуть випікати. — У яких словах звук [б] зустрічався двічі? (Бобер, бобриха,бобренята) 2 Звуковий аналіз слів зі звуком [б] До дошки виходять двоє учнів, які роблять звуковий аналіз запропо¬нованих слів. 3 Читання складів (відкритих та закритих) 4 Читання слів у стовпчиках (с. 110) V. Фізкульхвилинка VI. Робота з Букварем ( ст. 110 – 111) 1 Читання вчителем вірша О. Пчілки - Про яку пору року йдеться мова? - Чим займаються діти? - Чим займаються бобри взимку? - Взимку активність бобрів знижується. В цю пору року вони майже не з’являються на поверхні. - Ми пограємося разом з нашим гостем. Піднімемо йому і собі настрій. 2 Мовні ігри, анаграми. Банка бук 34512 321 Барабан - баба,….. VII. Фізкультхвилинка VIІI.Опрацювання тексту П. Король «Снігова баба і зайчик». 1 Хвилинка фантазії —Розгорніть Букварик на с. 111. - Розгляньте малюнки і прочитайте заголовок до тексту. Як ви гадаєте, про що він? 2.Словникова робота а) Відли́га — підвищення температури повітря взимку або навесні. Призводить до часткового або повного танення снігового покриву б) Читання слів у стовпчиках (дієслова) 3 Слухання тексту — Послухайте текст і скажіть, про кого йдеться в тексті? 4.Диференційований підхід у формуванні умінь читати 5.Розвиток мовлення Учні відповідають на запи¬тання та за допомогою вчителя переказують текст. — Як ви гадаєте, чому оповідання має таку назву ? Які інші заголовки можна до нього дібрати? 5 Гра «Ввічливість» - Які б хороші слова ви сказали дідусю?(до тексту) -Чи говорите ви такі слова своїм рідним? Допомагаєте вдома? - Які слова скажемо нашому гостю? - Чи знаєте ви який вплив на екологію мають бобри? Поява бобрів у річках має позитивний вплив на екологію. У цьому розливі оселилися численні молюски і водні комахи, які в свою чергу привертають водоплавних птахів Птахи на лапках приносять риб’ячу ікру. Риби опинившись в сприятливих умовах, починають розмножуватися. Повалені дерева служать кормом для зайців та багатьох тварин. Запруди очищують воду, знижують каламутність, вони затримують іл. ІX. Підсумок уроку - Яку букву вивчили сьогодні? - Що вам запам’яталось? - Який у вас настрій ? Задоволенні власною роботою? Можливо Вам це буде цікаво | |
Переглядів: 2548 | |
Всього коментарів: 0 | |