Головна » Статті » Вчителю-предметнику » Конспекти уроків з основ здоров’я 6 кл |
Урок № 15 Газонебезпека Мета уроку: розглянути правила безпечного користування газовими приладами; розвивати знання учнів про наслідки порушення правил безпечного користування газовими приладами. Очікувані результати: учні повинні називати наслідки порушення правил користування газовими приладами; учні повинні наводити приклади необережного поводження з газовими приладами; учні повинні розпізнавати ознаки отруєння газом; учні повинні розуміти необхідність виконання правил газової безпеки; учні повинні виконувати алгоритм надання першої допомоги при отруєнні газом та забезпечувати власну безпеку. Обладнання: Тип уроку: засвоєння нових знань. Розум полягає не
лише в знанні, але й в умінні n 1. Організаційний етап 1.1. Привітання, фізкультхвилинка. 1.2. Перевірка присутності учнів: кількість за списком _______, кількість присутніх на уроці ________, відсутніх ____________. 1.3. Перевірка готовності учнів до уроку. 1.4. Перевірка готовності класного приміщення до уроку. n 2. Актуалізація опорних знань 2.1. Перевірка індивідуальних домашніх завдань. 2.2. Тестове завдання для контролю знань (тест № 11, роздавальний матеріал). Відповіді: 1 б, в, г; 2 а, в, г; 3 б, в, г; 4 б; 5 в, г; 6 в. 2.3. «Один вдома» (робота в парах). Хлопець Неслухайко буде певний час один вдома. Які поради ви можете дати його батькам щодо електронебезпеки маленького бешкетника? За відповідями пар можна визначити загальний перелік порад щодо електронебезпеки малих дітей та записати його на дошці. n 3. Мотивація навчальної діяльності 3.1. Повідомлення теми уроку. 3.2. Формулювання разом з учнями мети та задач вивчення нового матеріалу. 3.3. Проблемні запитання. — Чи може побутовий газ із друга-помічника перетворитися на ворога? — За яких умов це може статися? n 4. Етап засвоєння нових знань План пояснення нового матеріалу з елементами бесіди (У ході розповіді вчителя учні складають опорний конспект.) 1. Побутовий газ та безпека його використання. 2. Дії при виявленні запаху газу. 3. Правила користування газовими приладами. 4. Перша допомога постраждалому при отруєнні газом. Учні виділяють правила першої допомоги кольоровим олівцем. n 5. Узагальнення та закріплення знань 5.1. Робота з підручником (робота в групах). 1 група: дії при виникненні запаху газу; 2 група: складання пам’ятки безпечного користування газовими приладами; 3 група: перша допомога при отруєнні газом. За матеріалом підручника або конспектом у робочому зошиті учні мають скласти наглядну пам’ятку та підготувати презентацію своєї роботи (у довільній формі). Учні інших груп оцінюють правильність складеної пам’ятки та креативність подання інформації. 5.2. Робота з друкованим зошитом [5], с. 35–36. 5.3. Тестові завдання для закріплення знань (тест № 12, роздавальний матеріал). Відповіді: 1 а, в; 5.4. Розгадування кросворда «Газонебезпека». 5.5. «Театр здоров’я» (робота в групах). Мета: відпрацювати ситуацію газонебезпеки, якщо є потерпілий. Учні розподіляють ролі: потерпілий; учень, який уміє надавати першу допомогу; учень, який не вивчав правил надання першої допомоги; лікар, працівники служби газу тощо. Висновок: щоб правильно і швидко діяти в ситуації газонебезпеки, необхідно знати правила і вміти їх застосовувати. 5.6. Обговорення епіграфа до уроку. 5.7. Відповіді на проблемні запитання. n 6. Підбиття підсумків уроку «Закінчи речення» — Сьогодні на уроці я дізнався... — Сьогодні на уроці я навчився... — Сьогодні на уроці найцікавішим було... n 7. Домашнє завдання, інструктаж щодо його виконання 7.1. Завдання для всього класу. Підручник: _________________________________________ Робочий зошит: _____________________________________ 7.2. Індивідуальні завдання. 1. Для чого в побутовий газ додають одоранти? 2. Чому під приміщенням з газовими приладами не можна розміщувати підвал? 3. Чи можна учню 6 класу користуватися газовими приладами? Можливо Вам це буде цікаво | |
Переглядів: 3403 | Коментарі: 2 | |
Всього коментарів: 0 | |