Головна » Статті » Вчителю-предметнику » Конспекти уроків з основ здоров’я 6 кл |
Урок № 14 Електронебезпека Мета уроку: розглянути правила електробезпеки в побуті та дію електроструму на організм людини; розвивати знання учнів про наслідки необережного поводження з електроприладами та електродротами. Очікувані результати: учні повинні називати наслідки ураження електрострумом; учні повинні наводити приклади необережного поводження з електроприладами й електрострумом; учні повинні розпізнавати необхідність виконання правил електробезпеки; учні повинні виконувати алгоритм надання першої допомоги при ураженні електрострумом та забезпечувати власну безпеку. Обладнання: Тип уроку: засвоєння нових знань. Наука — це не
лише знання, але й уміння користуватися n 1. Організаційний етап 1.1. Привітання, фізкультхвилинка. 1.2. Перевірка присутності учнів: кількість за списком _______, кількість присутніх на уроці _______, відсутніх ________. 1.3. Перевірка готовності учнів до уроку. 1.4. Перевірка готовності класного приміщення до уроку. n 2. Актуалізація опорних знань 2.1. Перевірка індивідуальних домашніх завдань. 2.2. Тестове завдання (тест № 9, роздавальний матеріал). Відповіді: 1 в; 2 а, б, в; 3 б, г; 4 в, г; 2.3. Вікторина «Безпека — небезпека». Учні спочатку відгадують загадки, а потім визначають, електронебезпечною є відповідь чи ні. n 3. Мотивація навчальної діяльності 3.1. Повідомлення теми уроку. 3.2. Формулювання разом з учнями мети та задач вивчення нового матеріалу. 3.3. Проблемне запитання. — Чи достатньо виконувати правила поводження з електроприладами для забезпечення електробезпеки? n 4. Етап засвоєння нових знань План пояснення нового матеріалу 1. Електропровідність. 2. Електронебезпека вдома: а) електропроводка (види та причини пошкодження); б) електроприлади (причини та ознаки несправності). 3. Електронебезпека на вулиці. 4. Дія електроструму на організм. 5. Правила безпечного поводження з електрикою. 6. Перша допомога при ураженні електричним струмом (робота з підручником). Учні виписують у робочий зошит правила першої допомоги при ураженні електричним струмом. Можна обвести їх кольоровим олівцем. n 5. Узагальнення та закріплення знань 5.1. Практична робота «Моделювання допомоги при ураженні електричним струмом». 5.2. Експрес-контроль [7], тест № 6. Відповіді. 5.3. Тестове завдання для закріплення знань (тест № 10, роздавальний матеріал). Відповіді: 1 а, б, г; 2 б, в, г; 3 а, г; 4 а, г; 5 б, г; 6 а, в, г. 5.4. Розгадування кросворда «Електронебезпека». 5.5. Робота з підручником. Обговорення життєвої ситуації за малюнками. 5.6. Творче завдання (колективна робота або в групах). Учні мають скласти для молодших школярів пам’ятку щодо безпечного поводження з електроприладами. Це можуть бути малюнки, оповідання-казка, вірш тощо. 5.7. Фронтальна бесіда. 1. Якими електроприладами можуть користуватися учні 6 класу? 2. У якому випадку електророзетки можуть стати небезпечними? 3. За якими ознаками можна визначити небезпечність електроприладів? 4. Як поводитися при загоранні електроприладів? 5.8. Робота з друкованим зошитом [5], c. 33–34. 5.9. Обговорення епіграфа до уроку. 5.10. Відповідь на проблемне запитання. n 6. Підбиття підсумків уроку Підсумкова бесіда, складання «Особистого кошика» n 7. Домашнє завдання, інструктаж щодо його виконання 7.1. Завдання для всього класу. Підручник: _________________________________________ Робочий зошит: _____________________________________ 7.2. Індивідуальні завдання. 1. Які електроприлади ти використовуєш самостійно? 2. Чому електроприлади не дозволяють включати в розетку малим дітям? 3. Для чого на розетки ставлять заглушки? Можливо Вам це буде цікаво | |
Переглядів: 2979 | Коментарі: 1 | |
Всього коментарів: 0 | |