Головна » Статті » Вчителю-предметнику » Конспекти уроків всесвітньої історії 6 клас |
Яку археологічну культуру називають трипільською.
6 клас «Всесвітня історія. Історія України» Тема уроку: Яку археологічну культуру називають трипільською. Мета уроку: 1) познайомити учнів зі змістом понять «археологічна культура» та «трипільці»; 2) вчити учнів розповідати про відкриття трипільської культури, господарювання, побут і духовне життя трипільців; 3) виховувати в учнів любов до історичного минулого. Тип уроку: урок засвоєння нових знань. Обладнання: підручник (Пометун О.І Всесвітня історія. Історія України: підруч. для 6 кл. К.: Освіта, 2014. – 256 с.), історичний атлас та контурна карта. І. Організаційний момент: Привітання! Перевірка готовності учнів до уроку. ІІ. Перевірка домашнього завдання: 1) Гра «Найрозумніший»: Питання для гри «Найрозумнійший»: 1. Стоянка часів раннього палеоліту в Україні, мешканці якої використовували ручні рубила з каменю, скребла та різці. 2. Стоянка неандертальця на території сучасної України, де береглися сліди вогнищ із золою і вуглинками, кістки тварин, гостроконечники, скребла, ножі. 3. На фото зображено: 4. Стоянка громад мисливців на території сучасного Дніпропетровська, які яка мала напівземлянки 6-10 метрів. ІІІ. Мотивація пізнавальної діяльності учнів: Проблемне завдання «Трипільці: землероби, скотарі чи ремісники»? ІV. Засвоєння нових знань: 1) Самостійна робота учнів з текстом підручника п. 1 С. 36. Форма перевірки – гра «Відгадай». Питання для гри «Відгадай». 1. Де була знайдена перша пам’ятка Трипільської культури? 2. Коли було знайдено першу пам’ятку Трипільської культури? 3. Ким було знайдено першу пам’ятку Трипільської культури? 4. Назвіть хронологічні межі існування трипільців? 2) Робота з історичним атласом та контурною картою: Позначити межу розселення племен трипільської культури; Назвіть місця знахідок пам’яток трипільської культури. 3) Інтерактивна вправа «Асоціативний кущ»: 4) Самостійна робота учнів з візуальним джерелами: 1-ий ряд – зображення 1-2 С. 38; 2-ий ряд – зображення 1 С. 39; 3-ій ряд – зображення 2 С. 39. Доступно тільки для користувачів 5) Розповідь вчителя «Духовне життя трипільців». Завдання: Складіть запитання до розповіді вчителя. V. Первинне закріплення вивченого матеріалу: 1) Інтерактивна вправа «Незакінчене речення»: 1. Трипільська культура – це … 2. Трипільці – це … 3.Вікентій Хвойка – це … 4. Основними заняттями трипільців були … 5. Трипільці мешкали в … 6. Головними ознаками духовного життя людей трипільської культури були … VІ. Підсумок уроку: 1) Рефлексія: 1. На уроці я навчився … 2. Отримані на уроці знання я буду використовувати … 3. Мені сподобалося … Форма перевірки – інтерактивна вправа «Мікрофон». VІІ. Домашнє завдання: вивчити § 9 підручника. Можливо Вам це буде цікаво | |
Переглядів: 1645 | |
Всього коментарів: 0 | |