Головна » Статті » Вчителю-предметнику » Конспекти уроків української мови та літератури |
ТЕМАТИКА УРОКІВ-КОНФЕРЕНЦІЙ У СЕРЕДНІХ КЛАСАХ Мудрість народної казки (урок позакласного читання) — 5 клас. Схема монологічного виступу 1. Коли і як познайомився з казкою. 2. Короткий переказ. 3. Хто з героїв викликає осуд? 4. Хто з героїв подобається і чому? 44 5. Які переконання висловлено в казці? Нотатки (орієнтовні) в зошитах при монологічній відповіді
ІІ. «Брати наші менші» в оповіданнях українських письменників (урок позакласного читання за творами Григора Тютюнника, Близнеця, Гуцала, Смілянського, Збанацького та інших про тварин) — 5 клас. Схема монологічного виступу 1. Назвати автора, твір і пояснити його назву, передавши стисло зміст. 2. За що симпатизуємо чотириногому героєві? 3. Що повчального для читача є у взаєминах героїв-людей і тварин? (за цим питанням письмові нотатки роблять усі). 4. Чому, на твою думку, письменники нерідко обирають своїми героями тварин? 5. Твій улюблений твір про «братів менших». ІІІ. Моя улюблена народна пісня — 6 клас. Схема монологічного виступу І. Копи і як познайомився з піснею. Заспівай її або прочитай слова. 2. Яким настроєм вона пройнята (свої думки нотують усі). 3. За що уподобав саме оцю пісню? 4. Найкращі, хвилюючі рядки в ній. 5. Картини, що виникають в уяві при слуханні пісні. 6. Над чим вона спонукає замислитись ? IV. Чому вчать байки Глібова? — 6 клас. Схема монологічного виступу 1. Чому обрав для аналізу саме цю байку? 2. Хто її дійові осо&и? "^ 3. Як характеризують персонажів твору їхні слова і вчинки? 4. Які недоліки і чесноти людей показано в байці? 5. У чому повчальний характер твору? Нотатки в зошитах (орієнтовні)
Можливо Вам це буде цікаво | |||||||||||||||||||||||||||||||
Переглядів: 2445 | |
Всього коментарів: 0 | |