Головна » Статті » Вчителю-предметнику » Конспекти уроків правознавства 9 клас |
Тема. Світ юридичних професій Мета: дати уявлення про окремі юридичні професії, основні повноваження слідчого, прокурора та представників інших юридичних професій, основні вимоги до осіб, що бажають працювати за юридичним фахом, навчальні заклади, що надають юридичну освіту; аналізувати й розв’язувати ситуації, за яких особа звертається по юридичну допомогу; формувати свідоме судження щодо причин популярності юридичних професій у світі. Тип уроку: урок вивчення нового матеріалу. Форма проведення: урок — віртуальна подорож, урок-зустріч з представниками різних юридичних професій або випускниками школи, які вступили до юридичних вищих навчальних закладів. Обладнання: мультимедійне обладнання, електронна презентація, тести з профорієнтації, плакати, фломастери, рекламні проспекти освітніх закладів. ХІД УРОКУ І. Організаційний момент ІІ. Мотивація навчальної діяльності Постановка проблемного питання • Назвіть найбільш відомі й поширені види бізнесу. А чи можна враховувати заняття юридичними справами бізнесом? У ч и т е л ь. Існує таке поняття «юридичний бізнес». Проте ІІІ. Вивчення нового матеріалу Робота з юридичними поняттями Юрист — спеціаліст з юридичних (правових) питань у галузі юридичних (правових) наук. Існує досить багато юридичних професій: адвокат, прокурор, суддя, юрисконсульт, нотаріус. Юридична освіта здобувається у вищих навчальних закладах на юридичних (правових) факультетах. Є також суто юридичні навчальні заклади. Розповіді учнів із застосуванням електронних презентацій Згідно з програмою учні надають повідомлення про те, хто такі слідчий, прокурор, адвокат, суддя, нотаріус, та як отримати ці професії. План повідомлення 1. Які професійні обов’язки виконує. 2. Яким чином здобуває фах. 3. В яких випадках ми звертаємось до представника цієї професії. Виступи гостей уроку (представників юридичних професій). Прес-конференція для гостей (учні ставлять питання, ведуть бесіду із найважливіших для них питань). Практична робота Клас розподіляється на групи. Кожна група отримує ситуативну задачу, визначає, до якого саме представника юридичної професії треба звернутися в даній ситуації, і демонструє, як це зробити. 1. Батьки 18-річного Петра вирішили купити автомобіль і подарувати його синові. 4. Подружжя бажає створити дитбудинок сімейного типу, але не знає, яким чином це зробити. 5. Підприємець бажає орендувати приміщення, щоб розмістити в ньому офіс своєї фірми. 6. 16-річний Ігор був безпідставно затриманий міліцією. 7. Громадянка Г. була звільнена з роботи. Вона вважає, що незаконно. Складання мапи юридичних професій та освітніх закладів міста й області, де можна їх опанувати (графічно). ІV. Домашнє завдання 1. Опрацювати відповідний матеріал підручника. 2. Підготуватись до тематичного оцінювання. Можливо Вам це буде цікаво | |
Переглядів: 6938 | |
Всього коментарів: 0 | |