Головна » Статті » Вчителю-предметнику » Конспекти уроків географії 6 клас |
Тема. ГІДРОСФЕРА. УРОК ТЕМАТИЧНОГО ОЦІНЮВАННЯ ЗНАНЬ Мета: повторення та систематизація знань з вивченої теми; вдосконалення вмінь використовувати здобуті знання на практиці; перевірка індивідуального рівня засвоєння навчального матеріалу та оволодіння практичними навичками. Тип уроку: тематичне оцінювання знань. Варіант І І рівень 1. Територію, з якої річка збирає свої води, називають: а) річковою долиною; б) басейном річки; в) терасою. 2. Назва «Мексиканська» належить: а) затоці; б) протоці; в) річці. 3. Чорне та Азовське моря: а) окраїнні; б) внутрішні. II рівень 4. З наведеного переліку географічних об’єктів виберіть назви озер: а) Чорне; г) Тітікака; ж) Байкал; б) Каспійське; д) Танґаньїка; з) Єнісей; в) Дрейка; е) Босфор; и) Мадаґаскар. 5. За допомогою фізичної карти світу визначте назви географічних об’єктів, зображених на фрагментах контурної карти, та доповніть підписи під фрагментами. 6. Заповніть пропуски в тексті. У Світовому океані виділяють такі частини: океани, ___________, протоки. IIІ рівень 7. Охарактеризуйте географічне положення Чорного моря за таким планом: а) в якій частині якого океану розташоване; б) чим сполучається з океаном; в) береги якого материка омиває; г) приблизна протяжність; д) середні та максимальні глибини. _______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ 8. Наведіть приклади течій Світового океану та запишіть їх у таблицю. Течії Світового океану
9. Розшифруйте схему будови річкової долини. IV рівень 10. Уявіть, що ви штурман великого вантажного судна, яке перевозить вантаж з Одеси до Токіо. Перелічіть усі можливі маршрути та опишіть один із них, зазначивши протоки, моря, півострови, острови, що знаходяться на вашому шляху. 11. Яке значення мають річки в господарській діяльності людей? 12. Чому в епоху вітрильних суден листи, які кораблями доставлялися з Америки до Англії, доходили в 1,5 раза швидше, ніж у зворотному напрямку? __________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ Варіант ІІ І рівень 1. Озера, що утворилися в місцях розломів та опускань земної кори, називають: а) льодовиковими; б) загатними; в) тектонічними. 2. Найбільший з океанів: а) Атлантичний; б) Тихий; в) Індійський. 3. Чорне та Азовське моря з’єднує протока: а) Керченська; б) Ґібралтарська. II рівень 4. З наведеного переліку географічних об’єктів виберіть назви морів: а) Каспійське; г) Азовське; ж) Берінґове; б) Червоне; д) Індостан; з) Лабрадор. в) Мадаґаскар; е) Середземне; 5. За допомогою фізичної карти світу визначте назви географічних об’єктів, зображених на фрагментах контурної карти, та доповніть підписи під фрагментами. 6. Заповніть пропуски в тексті. До вод суходолу належать: річки, __________, болота, підземні води, _____________, багаторічна мерзлота, канали, водосховища. IIІ рівень 7. Охарактеризуйте географічне положення річки Амазонка за таким планом: а) в якій частині якого материка протікає; б) де бере початок; в) в якому напрямку тече; г) куди впадає; д) головні притоки; е) які географічні об’єкти розташовані поруч. _________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ 8. Наведіть приклади великих річок, водосховищ, озер України та запишіть їх у таблицю. Води України
9. Розшифруйте схему утворення вітрових хвиль. IV рівень 10. Складіть оповідання-мініатюру «Подорож крапельки води», використавши знання про кругообіг води в природі. 11. Яке значення мають підземні води в житті людини? 12. Чому багато хто з досвідчених мореплавців, які подорожували з Європи до Америки, спочатку скеровували свої кораблі на південний захід і тільки потім — на захід? Яке природне явище використовували вони в дорозі? ________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ Домашнє завдання Трьом-чотирьом учням підготувати стислі повідомлення про унікальних представників тваринного і рослинного світу. Можливо Вам це буде цікаво | |||||||||||||||||||||||
Переглядів: 3251 | |
Всього коментарів: 0 | |