Головна » Статті » Вчителю-предметнику » Конспекти уроків біології 9 клас |
Тема. Імунна регуляція Цілі уроку: обговорення механізмів дії імунної системи, повторення й поглиблення знань про імунітет. Обладнання й матеріали: таблиці «Кров», «СНІД», портрети І. Мечникова і П. Ерліха. Базові поняття й терміни: імунна система, специфічні й неспецифічні захисні механізми, Т- і В-лімфоцити, імунологічна пам’ять, антигени, імунітет, лімфатична система. Концепція уроку Розповісти про еволюцію імунної системи; обговорити з учнями механізми дії імунної системи, звернути увагу на різні функції різних типів лейкоцитів; розглянути процеси забезпечення Т- і В-лимфоцитами різних форм імунної відповіді; повторити вивчені на попередніх уроках терміни й поняття, що стосуються будови й функцій крові, а також імунітету людини. Хід уроку І. Організаційний етап II. Актуалізація опорних знань і мотивація навчальної діяльності учнів Питання для бесіди 1. Що таке алергія? 2. Які речовини можуть бути алергенами? 3. Хто є збудником СНІДу? 4. Чому важко створити вакцину проти СНІДу? 5. Які чинники у вашому районі негативно впливають на вашу імунну систему? III. Вивчення нового матеріалу Робота з таблицею Способи захисту організму від інфекцій
IV. Узагальнення, систематизація й контроль знань і вмінь учнів Питання до учнів 2. Опишіть механізм клітинного імунітету. 3. Опишіть механізм гуморального імунітету. 4. Які види імунітету ви знаєте? 2. Яка роль імунітету в збереженні індивідуальності організму? (Саме імунітет є тим механізмом, з допомогою якого організм зберігає свою індивідуальність) 3. Підготувати повідомлення про гемофілію та її лікування. V. Домашнє завдання Можливо Вам це буде цікаво | ||||||||||||||||
Переглядів: 4533 | |
Всього коментарів: 0 | |