Головна » Статті » Вчителю-предметнику » Конспекти уроків біології 8 клас |
Тема уроку: Ці загадкові комахи
Біологія 8 клас Тема. Урок – гра «Ці загадкові комахи» Мета: - узагальнити знання учнів про комах, їхню систематику та різноманітність; - розвивати вміння порівнювати, узагальнювати; робити висновки; - розвивати в учнів пізнавальні інтереси; - виховувати в учнів бережливе ставлення до природи; - здійснювати екологічну освіту та виховання; - формувати культуру спілкування під час змагання, залучати учнів до наукової, пошукової роботи. Обладнання: комп’ютер, мультімедійний проектор, методична література. Тип уроку: узагальнення і систематизація знань Форма уроку: урок – гра Методи: частково – пошукові, ілюстративні, комп’ютерні технології, творчі. Підготовка до уроку. 1) Творче завдання – Підготувати презентацію «Ці загадкові комахи». 2) Підготувати малюнки «Химерні комахи». 3) Розподіл класу на команди, обрання капітанів. 4) Підготовка журі (Бажано учні з старших класів). Структура уроку. I. Організаційний етап. Повідомлення теми, мотивація учбової діяльності, складання правил гри, представлення журі. II. Узагальнення та систематизація знань. 1 конкурс Розминка (інтерактивна технологія «Мозковий штурм») Учні отримують по 5 запитань для кожної команди. I команда 1. З якої речовини складаються покрови тіла комах (хітину) 2. Як називається наука що вивчає комах (ентомологія) 3. З кількох відділів складається тіло комах ( трьох) 4. Якого типу ротовий апарат у мухи ( лижучий) 5. Який тип розвитку у метеликів ( повне перетворення) II. команда 1. Скільки пар ніг у мухи ( три) 2. Як називають складні очі комах ( фасеточні) 3. Якого типу ноги у коників ( стрибального) 4. Яке забарвлення тіла у оси, сонечка (застережливе) 5. Який тип розвитку у коників, сарани (не повне перетворення) III. команда 1. Де розташовані дихальця у комах ( на черевці) 2. Якого типу ротовий апарат у жуків ( гризучого) 3. Де розташовані органи смаку у мухи ( на ногах) 4. Якого типу ноги у капустянки ( копального, риючого) 5. Якого типу кровоносна система у комах ( не замкнена) Журі оцінює відповіді, кожна вірна відповідь - один бал. III Другий конкурс. Малюнок химерної комахи. Команди представляють малюнок і коментують з яких частин складається тіло химери. Журі оцінює цей конкур по п’ятибальній системі. IV. Третій конкурс Конкурс капітанів. (Відгадай загадку) Капітани задають команді – суперниці загадки про комах. ( три загадки) одна відповідь - один бал. V. Творче завдання. Презентація «Ці загадкові комахи» Журі повідомляє результати трьох конкурсів. VI. Демонстрація фільму « У світі комах» Завдання командам – Записати найбільшу кількість комах які зустрічаються у фільмі. VII. Журі підводить загальні підсумки гри , оголошує команду переможців. Вчитель відзначає роботу творчої групи, найбільш активних учнів, малюнки, повідомляє оцінки. VIII. Рефлексія: що вам найбільш сподобалося на уроці, що корисного ви дізналися? Можливо Вам це буде цікаво | |
Переглядів: 2612 | |
Всього коментарів: 0 | |