Вітаю Вас, Гість
Головна » Статті » Методика сучасного уроку » Продуктивний урок

У категорії матеріалів: 42
Показано матеріалів: 21-30
Сторінки: « 1 2 3 4 5 »

Сортувати за: Даті · Назві · Рейтингу · Коментарям · Переглядам

Продуктивний урок 


Учень повинен переростати вчителя, а вчитель— пишатися ним. Ось умова, за якої освіта набуває розвивального характеру. Головна мета розвивального навчання — навчити учнів самостійно вчитися, вільно орієнтуватися у величезному потоці інформації, що сьогодні одержують наші учні, виокремлювати головне, логічно й послідовно викладати свої думки; працювати творчо, об'єктивно оцінювати свою роботу й роботу товаришів
Продуктивний урок | Переглядів: 1739 | Author: Стеблина Альбіна Миколаївна | Додав: 1234 | Дата: 23.03.2013 | Коментарі (0)

Урок з використанням інноваційних технологій
Продуктивний урок | Переглядів: 8234 | Author: Мирослава | Додав: Міра | Дата: 24.06.2012 | Коментарі (0)

Урок знайомить учнів з особливостями організації та процесами життєдіяльності Членистоногих; з їх різноманіттям; рисами пристосування до проживання у різних середовищах життя.
Продуктивний урок | Переглядів: 3244 | Author: Карленко Оксана Анатоліївна | Додав: Ksysha | Дата: 12.05.2012 | Коментарі (0)

Познайомитися з будовою різних типів бруньок, прослідкувати весняні явища в життя рослин, вивчити процес розвитку листя і квіток із бруньок, прослідкувати сприятливі умови для їх розвитку, підготувати матеріал про первоцвіти і іх охорону.
Продуктивний урок | Переглядів: 4792 | Author: Карленко Оксана Анатоліївна | Додав: Ksysha | Дата: 10.04.2012 | Коментарі (0)

В конспекті подаються біологічні і соціальні основи створення сім'ї, розглядаються основні поняття теми, такі як дружба, любов, брак, сім'я. Подається характеристика підліткового віку та профілактика ранніх статевих стосунків.
Продуктивний урок | Переглядів: 2900 | Author: Карленко Оксана | Додав: Ksysha | Дата: 09.04.2012 | Коментарі (0)

вийшовши за межі програм, продемонструвати вміння й навички працювати творчо, виокрем¬лювати головне, систематизувати, аналізувати, логічно мислити, застосовувати свої знання в не¬стандартних ситуаціях.
Продуктивний урок | Переглядів: 1279 | Author: Стеблина Альбіна Миколаївна | Додав: Альбіна | Дата: 04.04.2012 | Коментарі (0)

вийшовши за межі програм, продемонструвати вміння й навички працювати творчо, виокрем¬лювати головне, систематизувати, аналізувати, логічно мислити, застосовувати свої знання в не¬стандартних ситуаціях.
Продуктивний урок | Переглядів: 1221 | Author: Стеблина Альбіна Миколаївна | Додав: Альбіна | Дата: 04.04.2012 | Коментарі (0)

вийшовши за межі програми, показати могутність хімії як джерела добробуту для всього народу; показати величезне значення науки хімії в житті людини й суспільства.
Продуктивний урок | Переглядів: 1292 | Author: Стеблина Альбіна Миколаївна | Додав: Альбіна | Дата: 04.04.2012 | Коментарі (0)

узагальнити, поглибити й закріпити основні теоретичні знання теми (будова, тип зв'язку, фізико-хімічні властивості, способи одержання, поширення в природі; електроліз, корозія мета¬лів, способи боротьби з нею), розкрити зв'язки теми з екологією, історією, медициною, економікою, літературою (закордонною та вітчизняною); ви¬ховувати вміння логічно мислити; творчо думати, відповідально ставитися до своїх учинків, цінува¬ти життя, здорову екологію України, світу
Продуктивний урок | Переглядів: 3505 | Author: Стеблина Альбіна Миколаївна | Додав: Альбіна | Дата: 04.04.2012 | Коментарі (0)

1-10 11-20 21-30 31-40 41-42