Головна » Статті » Методика сучасного уроку » Продуктивний урок |
бінарний урок фізична культура англійська мова з використанням інформаційнокомунікативних технологій
План-конспект бінарного уроку фізична культура та англійська мова з використанням іформаційно-комунікативних технологій для учнів 9 класу Новокаховської СЗОШ №8 Тема: « Баскетбол» Інтердисциплінарний підхід як механізм розвитку горизонтальної мобільності педагога в умовах спеціалізованої школи» Розробив учитель фізичної культури Карпюк Михайло Анатолійович Дата: Місце проведення: спортивний зал. Тема: «Баскетбол» Мета уроку: поглибити знання учнів з історії виникнення й розвитку баскетболу, повторити правила гри у баскетбол, закріпити отримані дітьми навички й уміння з техніки виконання стійки гравця та пересування у захисній стійці з м’ячем і без м’яча, ведення м’яча в русі й на місці. Розвиток в учнів загальної витривалості. Оновлення рухової пам'яті шляхом повторення отриманих навичок і умінь, створення умов для самостійного розвитку координаційних якостей. Розвивати навички аудіювання в англійській мові під час роботи з відеоматеріалами; розвивати навички мовлення з теми «Баскетбол» в англійській мові. Завдання уроку: 1.Провести інструктаж з безпеки життєдіяльності на уроках баскетболу. 2.Поглибити знання учнів з історії виникнення й розвитку баскетболу. 3. Поглибити знання учнів з історії виникнення й розвитку баскетболу на англійській мові. 4.Повторити правила гри в баскетбол. 5.Розвиток в учнів загальної витривалості засобами спеціальних вправ та естафет з елементами баскетболу. 6.Повторити техніку виконання стійки баскетболіста, пересування в ній, ведення м'яча на місці і в русі, кроком, бігом, з прискоренням, зі зміною напряму руху. 7.Вдосконалення техніки виконання ловіння та передач м’яча та кидка м’яча в кошик з поворотом, стоячи збоку від щита. 8.Формування в учнів навичок здорового способу життя. 9.Виховання морально-вольових якостей: дружби, взаємодопомоги, відповідальності за свою команду . Обладнання: баскетбольні м'ячі, секундомір, фішки, стійки, мульти-медійний пристрій, ноутбук, планшет, магнітна дошка, магніти, фото- чи відеокамера, гімнастичні лавки. I- Підготовча частина. 1. Організація учнів до уроку: • Шикування за розподілом по командах. • Перевірка правильної постави. • Привітання. • Озвучення мети та завдань уроку. 2.Теоретична частина уроку. Діти слухають уважно інструктаж із безпеки життєдіяльності на уроках баскетболу. (Інструкція з’являється на екрані). - Клас розділено на 3 групи по 7-8 чоловік. а)представлення та захист назви команд; б)презентація проектів з історії розвитку баскетболу: •На екрані з’являються слайди з історії виникнення та розвитку баскетболу, правила гри, жести суддів тощо. Учні кожної групи розповідають , дивляться слайди. в)діалоги учнів для закріплення знань з історії баскетболу Кожна група презентує свою команду англійською мовою. Учні розповідають історію баскетболу англійською мовою. 3. Практична частина уроку. Різновиди ходьби: • на шпиньках; • на внутрішньому та зовнішньому боці стопи; • у напівприсяді, у присяді; • стрибками в широкому кроці, з підскоками. • спортивна ходьба. Комплекс загальнорозвиваючих вправ у русі (вправу виконувати на кожен крок): • зміна положення рук; • ривки руками; • повороти тулуба в сторони; • випади вперед; • махи ногами. Різновиди бігу: • з високим підніманням стегна; • із закидуванням гомілок; • приставними кроками лівим і правим боком; • схресний біг; • з прискореннями, із зупинкою по свистку і зміною напряму руху. II - ОСНОВНА ЧАСТИНА Працюємо по станціях: 1.Стійка баскетболіста, пересування в ній без м’яча та з м’ячем. Контроль м’яча. - пересування приставними кроками; - пересування приставними кроками зі зміною напряму руху; - пересування приставними кроками з м’ячем. 2.Ведення м’яча на місці, у русі. - ведення на місці та в русі з різною висотою відскоку м’яча від підлоги; - ведення м’яча зі зміною напряму руху; - ведення м’яча зі зміною напряму руху між стійками. 3.Ловіння та передачі м’яча, кидок м’яча з поворотом, стоячи збоку від щита. - ловіння та передачі м’яча різними способами; - кидок м’яча з поворотом, стоячи збоку від щита. 4.Спортивна естафета з елементами баскетболу: • пересування приставними кроками на швидкість; • пересування приставними кроками на швидкість у парах; • ведення м’яча правою рукою по прямій до стіни, розворот, м’яч у руки не брати, ведення м’яча назад лівою рукою; • ведення м’яча до щита та кидок у кошик. • Підбиття підсумків баскетбольної естафети. Стежити за правильною поставою учнів Учні з низькою фізичною підготовленістю переходять на ходьбу по маленькому колу (коли втомляться). Демонстрація відео, як правильно виконувати вправи. Учні виконують запропоновані вправи. Показ фрагментів відео- уроків з навчання елементам баскетболу. Учень, який володіє фото- чи відеокамерою, знімає чи фотографує правильне та неправильне виконання завдання. на наступному уроці, підключивши фото- чи відео камеру до мультимедійного проектора , всі учні разом дивляться на себе на екрані, та бачать свої помилки. Метод змагань. Звертати увагу на правильність виконання елементів баскетболу. ІІІ - Заключна частина. 1.Шикування. 2. Спокійна ходьба зі змахами рук. 3. Перегляд фото- та відеоматеріалів та підбиття підсумків уроку. 4. Виставлення оцінок за урок. 5. Домашнє завдання: перегляд баскетбольних сайтів інтернету та підготовка реферату або творчого завдання. 6. Вихід зі спортивного залу. Можливо Вам це буде цікаво Джерело: http://Навчальна програма з фізичної культури для учнів 5-9 кл. Джон Р., Вуден. Сучасний баскетбол. - М.: Фізкультура і спорт,1 | |
Переглядів: 2373 | |
Всього коментарів: 0 | |