Вітаю Вас, Гість
Головна » Статті » Методика сучасного уроку » Продуктивний урок


бінарний урок фізична культура англійська мова з використанням інформаційнокомунікативних технологій
План-конспект
бінарного уроку фізична культура та англійська мова
з використанням іформаційно-комунікативних технологій для учнів 9 класу
Новокаховської СЗОШ №8

Тема: « Баскетбол»
Інтердисциплінарний підхід як механізм
розвитку горизонтальної мобільності
педагога в умовах спеціалізованої школи»

Розробив
учитель фізичної культури
Карпюк Михайло Анатолійович

Дата:
Місце проведення: спортивний зал.
Тема: «Баскетбол»
Мета уроку: поглибити знання учнів з історії виникнення й розвитку баскетболу, повторити правила гри у баскетбол, закріпити отримані дітьми навички й уміння з техніки виконання стійки гравця та пересування у захисній стійці з м’ячем і без м’яча, ведення м’яча в русі й на місці. Розвиток в учнів загальної витривалості. Оновлення рухової пам'яті шляхом повторення отриманих навичок і умінь, створення умов для самостійного розвитку координаційних якостей.
Розвивати навички аудіювання в англійській мові під час роботи з відеоматеріалами; розвивати навички мовлення з теми «Баскетбол» в англійській мові.
Завдання уроку:
1.Провести інструктаж з безпеки життєдіяльності на уроках баскетболу.
2.Поглибити знання учнів з історії виникнення й розвитку баскетболу.
3. Поглибити знання учнів з історії виникнення й розвитку баскетболу на англійській мові.
4.Повторити правила гри в баскетбол.
5.Розвиток в учнів загальної витривалості засобами спеціальних вправ та естафет з елементами баскетболу.
6.Повторити техніку виконання стійки баскетболіста, пересування в ній, ведення м'яча на місці і в русі, кроком, бігом, з прискоренням, зі зміною напряму руху.
7.Вдосконалення техніки виконання ловіння та передач м’яча та кидка м’яча в кошик з поворотом, стоячи збоку від щита.
8.Формування в учнів навичок здорового способу життя.
9.Виховання морально-вольових якостей: дружби, взаємодопомоги, відповідальності за свою команду .
Обладнання: баскетбольні м'ячі, секундомір, фішки, стійки, мульти-медійний пристрій, ноутбук, планшет, магнітна дошка, магніти, фото- чи відеокамера, гімнастичні лавки.

I- Підготовча частина.

1. Організація учнів до уроку:
• Шикування за розподілом по командах.
• Перевірка правильної постави.
• Привітання.
• Озвучення мети та завдань уроку.

2.Теоретична частина уроку.
Діти слухають уважно інструктаж із безпеки життєдіяльності на уроках баскетболу.
(Інструкція з’являється на екрані).

- Клас розділено на 3 групи по 7-8 чоловік.

а)представлення та захист назви команд;
б)презентація проектів з історії розвитку баскетболу:
•На екрані з’являються слайди з історії виникнення та розвитку баскетболу, правила гри, жести суддів тощо.
Учні кожної групи розповідають , дивляться слайди.
в)діалоги учнів для закріплення знань з історії баскетболу

Кожна група презентує свою команду англійською мовою.
Учні розповідають історію баскетболу англійською мовою.

3. Практична частина уроку.
Різновиди ходьби:
• на шпиньках;
• на внутрішньому та зовнішньому боці стопи;
• у напівприсяді, у присяді;
• стрибками в широкому кроці, з підскоками.
• спортивна ходьба.
Комплекс загальнорозвиваючих вправ у русі (вправу виконувати на кожен крок):
• зміна положення рук;
• ривки руками;
• повороти тулуба в сторони;
• випади вперед;
• махи ногами.
Різновиди бігу:
• з високим підніманням стегна;
• із закидуванням гомілок;
• приставними кроками лівим і правим боком;
• схресний біг;
• з прискореннями, із зупинкою по свистку і зміною напряму руху.


II - ОСНОВНА ЧАСТИНА

Працюємо по станціях:

1.Стійка баскетболіста, пересування в ній без м’яча та з м’ячем. Контроль м’яча.
- пересування приставними кроками;
- пересування приставними кроками зі зміною напряму руху;
- пересування приставними кроками з м’ячем.

2.Ведення м’яча на місці, у русі.
- ведення на місці та в русі з різною висотою відскоку м’яча від підлоги;
- ведення м’яча зі зміною напряму руху;
- ведення м’яча зі зміною напряму руху між стійками.

3.Ловіння та передачі м’яча, кидок м’яча з поворотом, стоячи збоку від щита.
- ловіння та передачі м’яча різними способами;
- кидок м’яча з поворотом, стоячи збоку від щита.

4.Спортивна естафета з елементами баскетболу:
• пересування приставними кроками на швидкість;
• пересування приставними кроками на швидкість у парах;
• ведення м’яча правою рукою по прямій до стіни, розворот, м’яч у руки не брати, ведення м’яча назад лівою рукою;
• ведення м’яча до щита та кидок у кошик.
• Підбиття підсумків баскетбольної естафети.

Стежити за правильною поставою учнів
Учні з низькою фізичною підготовленістю переходять на ходьбу по маленькому колу (коли втомляться).
Демонстрація відео, як правильно виконувати вправи.
Учні виконують запропоновані вправи.

Показ фрагментів відео- уроків з навчання елементам баскетболу.

Учень, який володіє фото- чи відеокамерою, знімає чи фотографує правильне та неправильне виконання завдання.
на наступному уроці, підключивши фото- чи відео камеру до мультимедійного проектора , всі учні разом дивляться на себе на екрані, та бачать свої помилки.
Метод змагань.
Звертати увагу на правильність виконання елементів баскетболу.

ІІІ - Заключна частина.
1.Шикування.
2. Спокійна ходьба зі змахами рук.
3. Перегляд фото- та відеоматеріалів та підбиття підсумків уроку.
4. Виставлення оцінок за урок.
5. Домашнє завдання: перегляд баскетбольних сайтів інтернету та підготовка реферату або творчого завдання.
6. Вихід зі спортивного залу.

Можливо Вам це буде цікаво 




Джерело: http://Навчальна програма з фізичної культури для учнів 5-9 кл. Джон Р., Вуден. Сучасний баскетбол. - М.: Фізкультура і спорт,1
Категорія: Продуктивний урок | Додав: Mkarpiuk (11.01.2013) | Автор: Карпюк Михайло Анатолійович E
Переглядів: 2373 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]