Вітаю Вас, Гість
Головна » Статті » Методика сучасного уроку » Продуктивний урок


Урок «Операція "Таємничий острів"»
Урок «Операція "Таємничий острів"»
Цілі уроку: вийшовши за межі програми, показати могутність хімії як джерела добробуту для всього народу; показати величезне значення науки хімії в житті людини й суспільства.
Тин уроку: міжпредметне навчання та систематизація знань.
Форма проведення: науково-практична конференція із захисту твор¬чих робіт.
ХІД УРОКУ
1. Завдання учасникам операції «Таємничий острів»
Уважно прочитати знаменитий роман Жуля Берна «Таємничий ост¬рів» і написати повідомлення, в якому оцінювалося б, наскільки реаль¬но описано в книзі події з погляду хімії, геології, екології та інших наук. Думку обґрунтувати.
2. Захист робіт учнів відбувається після обробки матеріалу
Ці захисти можна проводити підчас вивчення, закріплення матеріа¬лу з теми «Роль хімії у житті суспільства». Наприклад:
Звіт ученого біолога, що відвідав «таємничий острів».
Якби острів відвідав учений-біолог, він, мабуть, був би вражений біль¬ше, ніж геолог. Насамперед — рослинність. Евкаліпти, верби, деревопо¬дібні папороті, дуби, кедри, хлібні дерева. Цікаво, як потрапили на острів, розташований у південній півкулі, кедри й дуби, що ростуть виключно у північній півкулі? Евкаліпти ростуть в Австралії, що від острова далеко, тож яким чином насіння подолаю сотні миль водного простору?
Подивимося на тваринний світ. Агуті, кенгуру, фазани, муфлони, коала, кролики, кабани, кози, куруку, тетерева, водяні свинки... Кен¬гуру живе в Австралії; тетерева й фазани — далеко на півночі. А водяна свинка мешкає у прісній воді в Південній Америці; леопарди — меш¬канці Азії. Вони також потрапили на острів «дивом». А взагалі, рослин¬ність і тваринний світ острова — прекрасний, дивний, захоплює й на¬дить у подорож...
Урок-презентація
Форма уроку: загально-індивідуальна (кожна група звітує про свою діяльність; зі звітів вибирається найкра¬щий).
Цілі: продемонструвати вміння й навички аналізувати, узагальнювати, виокремлювати істотне, головне; вміти логічно, послідовно, переконливо довести, обгрунтувати значущість підібраного матеріалу; переконати всіх у важливості й актуальності до¬бору рубрик творчих робіт.
Форма проведення: презентація хімічного журналу.

ХІД УРОКУ
І. Кожній творчій групі класу дається завдання: створити хімічний
журнал, що має рубрики:
1) Історія. Відкриття.
2) Ерудит.
3) Людина і хімія.
4) Хімія в біології, медицині. '
5) Хімія та виробництво.
6) Експеримент.
7) Хімія і життя.
8) Це цікаво...
2. Групи створюють свої хімічні журнали.
3. Захист проектів

1) Промова редактора: «Я, редактор...»
2) Промова кореспондентів
4. Підсумки презентації підбиває журі.
№ Клас ПЫ учня Захист відповідає темі Хімічна частина захисту Уміння виокремлювати гловне Послідовність викладу Науковість, аргументованість Точність дотримання регламенту Мова Ставлення до матеріалу, що викладається Уміння аналізувати Запитання Відповіді Загальний бал

5. Найкращі журнали, рубрики, кореспонденти нагороджуються
нагородними листами.
6. Найкращий журнал друкується та поширюється серед учнів, учи¬
телів, батьків.

Можливо Вам це буде цікаво 




Джерело: http://власний
Категорія: Продуктивний урок | Додав: Альбіна (04.04.2012) | Автор: Стеблина Альбіна Миколаївна E
Переглядів: 1293 | Рейтинг: 5.0/1
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]