Головна » Статті » Методика сучасного уроку » Продуктивний урок |
У категорії матеріалів: 42 Показано матеріалів: 31-40 |
Сторінки: « 1 2 3 4 5 » |
Сортувати за: Даті · Назві · Рейтингу · Коментарям · Переглядам
Продуктивний урок
узагальнити, закріпити, поглибити основні знання теорії: будова, класифікація назв, фізико-хімічні властивості, способи одержання оксидів, кис¬лот, основ; уміння й навички роботи з опорним конспектом; розв'язування різнорівневих роз¬рахункових та експериментальних задач; уміння працювати в парах за опитувальником, у групах; показати вміння працювати з додатковою літе¬ратурою з теми; переживати за свою роботу та роботу товаришів на уроці; працювати творчо, активно, розумом, душею і серцем. |
розкрити величезне значення науки хімії у розв'язанні глобальних питань сучасності; розсунувши межі шкільного навчального курсу, залучити учнів до створення й творчого розв'язання проблем захисту навколишнього середовища від надмірного виснаження ресурсів і забруднення, екологічних вимог до сучасного хімічного виробництва, розв'язання енергетичних проблем — і все це за рахунок утилізації побутового сміття з метою виробництва потрібних хімічних продуктів; виховувати розумного, твор¬чого господаря виробництва, країни. |
Уроки "Робінзоніади дають можливість, виходячи за межі програм, продемонструвати вміння й навички працювати творчо, виокремлювати головне, систематизувати, аналізувати, логічно мислити, застосовувати свої знання в нестандартних ситуаціях. |
Интегрированный урок (химия + физика).Урок помогает всесторонне охватить, проверить, обобщить знания: теории, умения и навыки решения разноуровневых расчётных , межпредметных связей с физикой,литературой, биологией, историей... позволяет осознать химию как систему естественнонаучных знаний; расширить кругозор; логически осмыслить окружающий мир, действительность; выделить своё место в этой сложной системе... урок даст возможность каждому ученику всесторонне проявить себя... |