Головна » Статті » Методика сучасного уроку » Продуктивний урок |
У категорії матеріалів: 42 Показано матеріалів: 21-30 |
Сторінки: « 1 2 3 4 5 » |
Сортувати за: Даті · Назві · Рейтингу · Коментарям · Переглядам
Продуктивний урок
Учень повинен переростати вчителя, а вчитель— пишатися ним. Ось умова, за якої освіта набуває розвивального характеру. Головна мета розвивального навчання — навчити учнів самостійно вчитися, вільно орієнтуватися у величезному потоці інформації, що сьогодні одержують наші учні, виокремлювати головне, логічно й послідовно викладати свої думки; працювати творчо, об'єктивно оцінювати свою роботу й роботу товаришів |
Урок з використанням інноваційних технологій |
Урок знайомить учнів з особливостями організації та процесами життєдіяльності Членистоногих; з їх різноманіттям; рисами пристосування до проживання у різних середовищах життя. |
Познайомитися з будовою різних типів бруньок, прослідкувати весняні явища в життя рослин, вивчити процес розвитку листя і квіток із бруньок, прослідкувати сприятливі умови для їх розвитку, підготувати матеріал про первоцвіти і іх охорону. |
В конспекті подаються біологічні і соціальні основи створення сім'ї, розглядаються основні поняття теми, такі як дружба, любов, брак, сім'я. Подається характеристика підліткового віку та профілактика ранніх статевих стосунків. |
вийшовши за межі програм, продемонструвати вміння й навички працювати творчо, виокрем¬лювати головне, систематизувати, аналізувати, логічно мислити, застосовувати свої знання в не¬стандартних ситуаціях. |
вийшовши за межі програм, продемонструвати вміння й навички працювати творчо, виокрем¬лювати головне, систематизувати, аналізувати, логічно мислити, застосовувати свої знання в не¬стандартних ситуаціях. |
вийшовши за межі програми, показати могутність хімії як джерела добробуту для всього народу; показати величезне значення науки хімії в житті людини й суспільства. |
узагальнити, поглибити й закріпити основні теоретичні знання теми (будова, тип зв'язку, фізико-хімічні властивості, способи одержання, поширення в природі; електроліз, корозія мета¬лів, способи боротьби з нею), розкрити зв'язки теми з екологією, історією, медициною, економікою, літературою (закордонною та вітчизняною); ви¬ховувати вміння логічно мислити; творчо думати, відповідально ставитися до своїх учинків, цінува¬ти життя, здорову екологію України, світу |