Головна » Статті » Вчителю початкових класів » Конспекти уроків основ здоров"я 3 клас |
Здоров’я і харчування. Традиції харчування. Профілактика отруєнь Мета: ознайомити учнів із режимом харчування; розкрити взаємозв’язок між кількістю вживання їжі та власними потребами в ній; поглибити знання школярів про групи їжі; формувати культурно-гігєнічні навички поведінки; виховувати культуру харчування, поведінки за столом. Очікувані результати: діти повинні знати, що між здоров’ям і харчуванням існує тісний взаємозв’язок, розуміти тлумачення поняття «здорова їжа»; діти повинні вміти оцінювати свій режим харчування та оптимізувати його. Обладнання і матеріали: підручник, робочий зошит, сюжетні малюнки, плакати. Тип уроку: засвоєння й застосування нових знань і вмінь. 1. Організаційний момент 2. Перевірка виконання домашнього завдання 2.1. Індивідуальне опитування. Робота з картками. 2.2. Фронтальне опитування. Мета: систематизувати знання учнів про працездатність і види відпочинку. — Які види відпочинку ви знаєте? — Який вид відпочинку вам подобається найбільше? Висновок: Активний відпочинок корисний для здоров’я. 3. Актуалізація опорних знань учнів Бесіда. — Опишіть стан перевтоми. Які її причини? 4. Мотивація навчання та повідомлення теми уроку Робота в парі. Гра «Збери й поясни». Мета: навчати учнів встановлювати послідовність. — Утворіть прислів’я з поданих слів. (Слова записані на окремих аркушах.) джерело здоров’я їжа людини та енергії тепла для Висновок: Без їжі людина не може існувати. 5. Сприйняття й осмислення нового матеріалу 5.1. Розповідь учителя. 1) Життя без їжі неможливе. 2) Значення їжі в житті людини. 5.2. Оздоровча хвилинка. 5.3. Бесіда про традиції харчування. — Що зазвичай їдять у вашій родині на сніданок, обід, вечерю? — Як ви гадаєте, чи однакові вподобання у їжі різних народів? 5.4. Робота з підручником (С. 18—21). а) Розгляд та аналіз малюнків. б) Читання й обговорення тексту підручника. в) Відповіді на запитання. 5.5. Робота в зошиті. 5.6. Робота у групах. Складання правил харчування. Висновок: 1) Треба їсти 4—5 разів на день. 2) Їжа повинна бути різноманітною. 3) Їжу треба добре пережовувати. 4) Треба їсти більше овочів, фруктів, молочних продуктів. 5) Необхідно в міру вживати солодощі, консерви. 6) Не слід переїдати. 7) Потрібно вживати вітаміни. 6. Узагальнення та закріплення знань 6.1. Гра «Вітаміни». Мета: формувати в учнів уявлення про користь вітамінів. До дошки виходять 4 учні. На столі вчителя розкладені картки, на яких записані назви груп вітамінів. Кожен учень бере картку і по черзі зачитує запис на ній. — Які групи вітамінів ви знаєте? Вітамін А. Якщо ви хочете мати гарну шкіру, рум’яні щічки й добрий зір, звертайтеся до мене. Я товаришую із морквою, помідором, абрикосом, петрушкою, зеленою цибулею та кропом. Вітамін В. Якщо ви хочете зростати сильними, веселими й мати добрий апетит, я вам допоможу. А товариші мої — це картопля, горошок, буряк, редис, квасоля й зелений салат. Вітамін С. Якщо ви хочете мати міцне здоров’я, бути завжди бадьорими, я стану вам у пригоді. Мої друзі — лимон, апельсин, порічка, чорна смородина, капуста, зелена цибуля та хрін. Вітамін D. Я дуже потрібний тим, хто хоче швидко і добре рости, мати гарну міцну статуру. Мої друзі — це молоко, яйця, сир, вершкове масло. До того ж я товаришую із самим сонечком: улітку його промінці разом із засмагою передають вам і мене. Висновок: Їжа, яку ми вживаємо, за своєю кількістю і якістю повинна відповідати вікові людини, бути смачною і поживною, відновлювати витрачену розумову й фізичну енергію. 6.2. Інсценування міні-п’єси «На городі». Творча робота. Учні складають і розігрують діалог, який міг би відбутися між овочами з приводу їхньої користі. 7. Підбиття підсумків уроку Інтерактивна гра «Мікрофон». Мета: систематизувати знання учнів про правильне харчування. — Для чого людині потрібна їжа? — Які правила харчування вам відомі? — Які страви різних народів можете назвати? Висновок: Їжа повинна бути не тільки смачною, а й корисною. 8. Домашнє завдання Можливо Вам це буде цікаво | |
Переглядів: 4556 | |
Всього коментарів: 0 | |