Головна » Статті » Методика сучасного уроку |
У розділі матеріалів: 83 Показано матеріалів: 51-60 |
Сторінки: « 1 2 ... 4 5 6 7 8 9 » |
Методика сучасного уроку
вийшовши за межі програм, продемонструвати вміння й навички працювати творчо, виокрем¬лювати головне, систематизувати, аналізувати, логічно мислити, застосовувати свої знання в не¬стандартних ситуаціях. |
вийшовши за межі програм, продемонструвати вміння й навички працювати творчо, виокрем¬лювати головне, систематизувати, аналізувати, логічно мислити, застосовувати свої знання в не¬стандартних ситуаціях. |
вийшовши за межі програми, показати могутність хімії як джерела добробуту для всього народу; показати величезне значення науки хімії в житті людини й суспільства. |
узагальнити, поглибити й закріпити основні теоретичні знання теми (будова, тип зв'язку, фізико-хімічні властивості, способи одержання, поширення в природі; електроліз, корозія мета¬лів, способи боротьби з нею), розкрити зв'язки теми з екологією, історією, медициною, економікою, літературою (закордонною та вітчизняною); ви¬ховувати вміння логічно мислити; творчо думати, відповідально ставитися до своїх учинків, цінува¬ти життя, здорову екологію України, світу |
узагальнити, закріпити, поглибити основні знання теорії: будова, класифікація назв, фізико-хімічні властивості, способи одержання оксидів, кис¬лот, основ; уміння й навички роботи з опорним конспектом; розв'язування різнорівневих роз¬рахункових та експериментальних задач; уміння працювати в парах за опитувальником, у групах; показати вміння працювати з додатковою літе¬ратурою з теми; переживати за свою роботу та роботу товаришів на уроці; працювати творчо, активно, розумом, душею і серцем. |
розкрити величезне значення науки хімії у розв'язанні глобальних питань сучасності; розсунувши межі шкільного навчального курсу, залучити учнів до створення й творчого розв'язання проблем захисту навколишнього середовища від надмірного виснаження ресурсів і забруднення, екологічних вимог до сучасного хімічного виробництва, розв'язання енергетичних проблем — і все це за рахунок утилізації побутового сміття з метою виробництва потрібних хімічних продуктів; виховувати розумного, твор¬чого господаря виробництва, країни. |
Уроки "Робінзоніади дають можливість, виходячи за межі програм, продемонструвати вміння й навички працювати творчо, виокремлювати головне, систематизувати, аналізувати, логічно мислити, застосовувати свої знання в нестандартних ситуаціях. |
Интегрированный урок (химия + физика).Урок помогает всесторонне охватить, проверить, обобщить знания: теории, умения и навыки решения разноуровневых расчётных , межпредметных связей с физикой,литературой, биологией, историей... позволяет осознать химию как систему естественнонаучных знаний; расширить кругозор; логически осмыслить окружающий мир, действительность; выделить своё место в этой сложной системе... урок даст возможность каждому ученику всесторонне проявить себя... |
Допоможе керівникам шкіл в проведенні педагогічних рад. Усі вчителі задіяні до роботи і немає пасивних спостерігачів |
В статье представлено обобщение опыта работы по реализации интегрированного подхода на уроках истории |