Головна » Статті » Класному керівнику » Папка класного керівника |
РЕКОМЕНДАЦІЇ ЩОДО СКЛАДАННЯ ХАРАКТЕРИСТИКИ УЧНЯ Складаючи характеристику учня, слід звернути увагу на такі пункти: 1. Ставлення учня до навчання: — бажання вчитися краще, ставлення до успіхів, невдач у вченні; — прагнення виконувати всі вимоги та рекомендації вчителів, свідомість суспільної та особистої значущості вчення. 2. Рівень сформованості навичок навчально-пізнавальної діяльності учня: — уміння планувати навчальну роботу, навички планування навчальної та трудової діяльності, навички складання плану відповіді, плану твори, плану лабораторної роботи, плану виконання завдання; — уміння виділяти головне в навчальному матеріалі, прагнення виділяти і викладати найбільш суттєве, робити узагальнення, висновки; — уміння здійснювати самоконтроль в навчанні (вказати рівень зібраності, уважності, вміння працювати зосереджено); 3. Рівень наполегливості у навчанні: — наполегливість у досягненні поставленої мети, прагнення долати труднощі в навчанні, в особистій поведінці, відволікаючі від навчання впливу; — уміння виявляти зібраність, організованість. 3. Провідні інтереси і схильності: — захопленість учня яким-небудь навчальним предметом, видом позаурочної діяльності (вказати, як реалізуються інтереси і схильності в заняттях, гуртках, факультативах); — участь в конкурсах, прагнення поділитися своїми знаннями та вміннями з товаришами на класних годинах, в оформленні та обладнанні кабінету (вказати наявні у школяра нагороди за успіхи в урочної та позаурочній роботі). 4. Культурний кругозір: — начитаність школяра, широта його культурних інтересів; — уміння бачити й розуміти прекрасне в мистецтві і навколишнього життя; — бажання ділитися своїми знаннями з естетичної культурі з товаришами, художні здібності школяра (вказати, як вони реалізуються). 5. Громадська та трудова активність школяра: ініціативність, бажання брати участь у шкільних і класних справах, ставлення до праці, сумлінність у виконанні громадських доручень, прагнення добровільно включатися у справи, зацікавленість у справах колективу. 6. Стан здоров’я, фізичне загартування, ставлення до занять фізкультурою і спортом, участь у спортивних змаганнях за честь класу і школи, вид спорту, яким захоплюється учень. Заняття в спортивних гуртках та секціях, наявні нагороди за різного роду спортивні досягнення. 7. Моральна вихованість школяра: — сформованість таких якостей, як товариство, гуманізм, свідома дисципліна (при необхідності вказати рівень дисциплінованості і наявні дисциплінарні порушення); — ступінь розвиненості почуття обов’язку, нетерпимість до проявів недисциплінованості; — чесність, порядність. 8. Взаємовідносини учня з колективом класу: — ставлення до нього товаришів; — ступінь товариськості, його ставлення до товаришів; — його місце в колективі класу. 9. Рекомендації учневі щодо подальшої роботи над своїм характером, удосконаленням чеснот, роботі над недоліками. Можливо Вам це буде цікаво | |
Переглядів: 1892 | |
Всього коментарів: 0 | |