Оголошення
Увага! Увага!
Учні школи!
Усі, хто любить пошук та пригоди.
У школу надійшов загадковий лист.
Просимо представників від кожного класу отримати загадковий конверт у директора школи.
Перший конверт
О, вельмишановні та наймудріші юні біологи!
Дуже давно у нашій школі я заховав найцінніше – напій бадьорості. Я дарую Вам цей напій, але ви його повинні знайти!
Шлях пошуку Вам підкаже чарівний листок. Нехай допоможуть Вам Ваші знання з біології, Ваша ерудиція та кмітливість.
Чарівний листок.
Дайте відповідь на шість запропонованих запитань і , взявши з кожного слова вказану літеру, складіть слово-пароль. Із цим словом-паролем зверніться до вчителя географії, який передасть Вам другий конверт.
1. Одно кинеш – цілу жменю візьмеш. (1-ша літера)
2. Літом і зимою одне вбрання у нас, а можна нас побачити, як рік почався у вас. (4-та літера)
3. Ні птах, ні звір – щось змішану, а спить завжди підвішане. (2-га літера)
4. У зеленім кожушку, повстяній сорочечці, я росту собі в лісах, всім зірвати хочеться. (5-та літера)
5. Білі горішки на зеленій ніжці. (3-тя літера)
6. Червоніше та кругліше я стаю день від дня, соковите та смачне – спробуйте мене. ( 1-ша літера)
1. Зерно
2. Ялинка
3. Кажан З Н А Н Н Я
4. Ліщина
5. Конвалія
6. Яблуко
Другий конверт
Дорогі друзі! Перед Вами кросворд-головоломка. Якщо ви правильно його розгадаєте, одержите по діагоналі друге слово-пароль. З цим словом-паролем зверніться до вчителя фізики, який передасть Вам третій конверт.
1. Представник одноклітинних найпростіших тварин.
2. Якісні зміни, що відбуваються у всьому організмі.
3. Хто два рази народжується, а один раз вмирає.
4. Морська тварина з драглистим тілом, хижак, є щупальця.
5. Процес утворення органічних речовин з неорганічних із використанням енергії сонця.
6. Зубів немає, а гризе.
е в г л е н а
р о з в и т о к
к у р к а
м е д у з а
ф о т о с и н т е з
с о в і с т ь
Третій конверт
Вельмишановні! Одному з Вас необхідно зайти в кабінет біології і, працюючи з мікроскопом, знайти чітке відображення об’єкта на мікропрепараті. Подати роботу вчителю біології і отримати четвертий конверт.
Четвертий конверт
Ви подолали вже довгий шлях! До перемоги недалеко! Складіть, за вже відомою схемою, слово-пароль і зверніться з ним до заступника директора з виховної роботи, отримайте п’ятий конверт.
1. Назвіть органи дихання водних тварин. ( 3-тя літера)
2. Назвіть структурну і функціональну одиницю будови всіх організмів. (3-тя літера)
3. Яку назву має запліднена яйцеклітина? (4-та літера)
4. Органи дихання в наземних хребетних тварин (1-ша літера)
5. Яку назву має вторинна порожнина тіла? (4-та літера)
6. Індивідуальний розвиток організму – це... (5-та літера)
7. Як називаються судини, по яких кров рухається від серця? (6-та літера)
8. Яку назву має жіноча статева клітина? (1-ша літера)
1. Зябра
2. Клітина
3. Зигота
4. Легені
5. Целом
6. Онтогенез
7. Артерія
8. Яйцеклітина
П’ятий конверт
О, найрозумніші! Вітаю Вас з перемогою! Напій бадьорості – це „ЖИВЧИК”! Команда учнів, яка першою одержала п’ятий конверт, одержує пляшку напою „ЖИВЧИК”.
Можливо Вам це буде цікаво
|