Головна » Статті » Методика сучасного уроку » Технології навчання |
УР0КИ-КОНФЕРЕНЦІЇ Доцільність проведення уроків-конференцій знову-таки обумовлена необхідністю одержувати Максимальну корисну віддачу від безпосередньої роботи з текстом. Перша умова таких уроків — вибір, чітке окреслення теми, розкриття якої сприяло б поглибленню розуміння найсуттєвішого, найпотрібнішого в навчальному матеріалі. Зокрема, оправдовують себе конференції як уроки з позакласного читання за творами малих форм (казок, пісень, оповідань, байок) у середніх класах, а в старших — як підсумкові при вивченні творчості провідних письменників та оглядові, присвячені літературі рідного краю, діаспори. Для поглибленого аналізу з визначених позицій береться один твір за уподобанням, але завдяки ряду виступів у кінці уроку тема розкривається в найвиразніших спектрах. Друга
умова успішного проведення уроків-конференцій — продумана організація роботи
учнів на уроці, активна задіяність кожного. Бо ж не секрет, що в багатьох
слово «конференція» асоціюється з дружним нудьгуванням аудиторії під час
виступу чергового учасника. Отож разом з повідомленням дати уроку даємо
короткий план підготовки індивідуальних виступів, записаний у зошитах всіма,
він спонукатиме до зацікавленого, свідомого сприймання відповіді товариша.
Крім того, передбачаємо ведення кожним побіжних нотаток за певною схемою, де
відображалися б власні спостереження чи висновки. Байдужих при такій
організації роботи не буває ще й тому, що учнів захоплює процес пізнання
духовного світу своїх ровесників що, в свою чергу дає добрий виховний ефект у
плані згуртування класного колективу. Звичайно, протягом одного або двох
(спарених) уроків усі виступити не зможуть. Тому, як правило, ми практикуємо
написання творчої роботи за темою конференції, адже її проведення якнайкраще
забезпечує ґрунтовну підготовку до впорядкованого викладу думок у заданому
плані. Можливо Вам це буде цікаво | |
Переглядів: 1771 | |
Всього коментарів: 0 | |