Головна » Статті » Вчителю-предметнику » Конспекти уроків з основ здоров’я 7 клас |
Урок № 18 Поняття про наркотичну залежність Мета уроку: розглянути поняття наркотичної залежності та її різновиди; розвивати поняття про фізичну та психологічну залежність, механізм формування залежності. Очікувані результати: учні повинні пояснювати поняття наркотичної залежності, її різновиди; учні повинні характеризувати механізми формування наркозалежності; учні повинні розуміти необхідність протидії пропозиціям щодо вживання наркотичних речовин. Обладнання: Тип уроку: засвоєння нових знань. Здорове тіло — продукт здорового глузду. (Б. Шоу) n 1. Організаційний етап n 2. Актуалізація опорних знань 2.1. «Відверта розмова». Перевірка індивідуальних домашніх завдань. 2.2. Тестове завдання для контролю знань (тест № 21, роздавальний матеріал). Відповіді: 1 в; 2 а; 3 а; 2.3. Фронтальна бесіда. 1. Чому підлітки вживають наркотичні речовини? 2. Чому до вживання наркотиків легше заохотити дитину, ніж дорослу людину? 3. Де наркомани беруть гроші на наркотики? 2.4. Експрес-контроль знань [7], тест 6. Відповіді. n 3. Мотивація навчальної діяльності 3.1. Повідомлення теми уроку та формулювання разом з учнями мети й завдань вивчення нового матеріалу. 3.2. Проблемне запитання. — Чи може виникнути наркотична залежність із першого разу? n 4. Етап засвоєння нових знань План пояснення нового матеріалу 1. Наркозалежність і наркоманія (формулювання визначень). 2. Способи прийому наркотичних речовин (складання схеми, бесіда). 3. Дія наркотичних речовин на організм людини (складання схеми). 4. Розвиток наркозалежності (пояснення з елементами бесіди). 5. Протидія пропозиціям вживання наркотиків (складання пам’ятки). n 5. Узагальнення та закріплення знань 5.1. Робота з підручником. Учні доповнюють свій опорний конспект у робочому зошиті інформацією з підручника. Вибіркова перевірка конспектів. 5.2. Робота з друкованим зошитом [5], с. 38–39. 5.3. Тестове завдання для закріплення знань (тест № 22, роздавальний матеріал). Відповіді: 1 б, в, г; 2 в, г; 3 в, г; 4 б; 5 в, г; 6 а, б, в, г. 5.4. «Скажи наркотикам "Ні!”» (робота в парах). Формування навичок відмови від пропозиції спробувати наркотики. Один учень пропонує спробувати, а другий — правильно формулює відмову. Потім учні міняються ролями. 5.5. «У колі друзів». Обговорення запитань, які учні не можуть (з певних причин) поставити батькам. Формування вміння вести бесіду з делікатних питань, поважати думку співрозмовника. — Чи можна товаришувати з наркозалежною людиною? — Як можна залишити небезпечну компанію без шкоди для себе? 5.6. Обговорення схеми (роздавальний матеріал). 5.7. Творче завдання (робота в групах). 1 група. Намалюйте монстра алкоголю. Який від нього існує захист? 2 група. Намалюйте нікотинового монстра. Звідки він з’являється? 3 група. Намалюйте наркотичного монстра. Хто допоможе його подолати? 5.8. Обговорення епіграфа до уроку. 5.9. Відповідь на проблемне запитання. n 6. Підбиття підсумків уроку «Бажаю вам...» Учні дарують побажання своїм однокласникам. n 7. Домашнє завдання, інструктаж щодо його виконання 7.1. Завдання для всього класу. Підручник: ____________________________________________ Робочий зошит: ________________________________________ 7.2. Індивідуальні завдання. 1. Чи пов’язане бажання спробувати наркотики з нестачею знань про їхню дію на організм? 2. Що робити дитині, якій оманою дали наркотичну речовину? 3. Чому наркоділки дають спробувати наркотики дітям безкоштовно? Можливо Вам це буде цікаво | |
Переглядів: 6303 | Коментарі: 2 | |
Всього коментарів: 1 | |
| |