Головна » Статті » Вчителю початкових класів » Конспекти уроків основ здоров"я 3 клас |
Твоя батьківщина і здоров’я. Природні умови твоєї малої батьківщини Мета: ознайомити дітей із природними умовами своєї малої батьківщини; розкрити значення впливу природних чинників на здоров’я людини, особливо лікарських рослин; ознайомити учнів з комплексом ранкової зарядки № 2; виховувати бажання берегти свою національну культуру. Очікувані результати: учні повинні знати назви деяких лікарських рослин України, про їхній вплив на стан здоров’я людини; учні повинні вміти розрізняти відомі лікарські рослини. Обладнання і матеріали: підручник, робочий зошит, сюжетні малюнки, плакати. Тип уроку: комбінований. 1. Організаційний момент 2. Перевірка виконання домашнього завдання 2.1. Індивідуальне опитування. Робота з картками. 3. Актуалізація опорних знань учнів Інтерактивна гра «Мозковий штурм». Мета: узагальнити та систематизувати знання учнів про природні чинники, які впливають на здоров’я людини. — Які шкідливі природні чинники ви знаєте? Корисні? — Які правила загартовування ви знаєте? — У якому разі корисні природні чинники можуть завдати шкоди організмові? Висновок: Природні чинники потрібно використовувати в міру. 4. Мотивація навчання та повідомлення теми уроку Літературна хвилинка. Завдання: прочитати й обговорити вірш. Зілля різне, страви, води — І. Заінчковська Запитання вчителя: — Що потрібно робити, щоб зберегти своє здоров’я? — Чим ще, крім медичних препаратів, можна лікуватися? — Які лікарські рослини ви знаєте? 5. Сприйняття й осмислення нового матеріалу 5.1. Розповідь учителя. 1) Ставлення українського народу до здоров’я. 2) Рослини, які ростуть на території України і вважаються лікарськими. 5.2. Робота в групах. Учні в групах обговорюють відповіді на запитання. — Які правила збору лікарських рослин ви знаєте? Висновок: Якщо ми неправильно проведемо збір лікарських рослин, то можемо залишити птахів без їжі, адже багато хто з них живиться насінням і плодами цих рослин. Якщо ж птахам нічого буде їсти, то що з ними станеться? А що ж то за сад чи ліс без птахів, без їхнього співу, без маленьких лікарів дерев? 5.3. Оздоровча хвилинка. 6. Первинне закріплення нового матеріалу 6.1. Робота з підручником (с. 30—31). а) Розгляд та аналіз малюнків. б) Читання й обговорення тексту підручника. в) Відповіді на запитання. 6.2. Робота в зошиті. 6.3. Ознайомлення з комплексом ранкової зарядки № 2 (с. 32—34 підручника). 7. Узагальнення та закріплення нових знань 7.1. Гра «Сенкан». Мета: узагальнити знання учнів про лікарські рослини. — Складіть сенкан про лікарську рослину. Довідка: Сенка€н (від франц. «п’ять») — це вірш, що складається з п’яти рядків: 1. Перший рядок містить слово-тему. 2. Другий — опис слова-теми з двох слів. 3. Третій — називає дію, пов’язану з темою, трьома словами. 4. Четвертий — речення про те, що робить цей предмет. 5. П’ятий — синонім до першого слова. Наприклад, вірш про калину: Калина Розкішна, чепурна 7.2. Заслуховування віршів, складених дітьми. 8. Підбиття підсумків уроку Інтерактивна гра «Мікрофон». Мета: узагальнити та систематизувати знання учнів про лікарські рослини. — Які лікарські рослини ви знаєте? — Які правила збору трав ви знаєте? Висновок: Треба вивчати, оберігати та збирати за правилами лікарські рослини в нашій місцевості, щоб потім використовувати їх для лікування від різних недугів. 9. Домашнє завдання Можливо Вам це буде цікаво | |
Переглядів: 2064 | |
Всього коментарів: 0 | |