Головна » Статті » Вчителю початкових класів » Конспекти уроків основ здоров"я 3 клас |
Природні чинники здоров’я Мета: продовжувати знайомити учнів із природними чинниками, що сприяють зміцненню здоров’я: сонце, повітря, вода; формувати в учнів уміння використовувати природно-кліматичні чинники для загартовування організмута надавати першу допомогу при сонячних опіках; виховувати почуття відповідальності за своє здоров’я. Очікувані результати: учні повинні знати про вплив природних чинників на здоров’я; учні повинні вміти застосовувати правила загартовування, надавати першу допомогу при сонячних опіках. Обладнання і матеріали: підручник, робочий зошит, сюжетні малюнки, плакати. Тип уроку: засвоєння навичок та вмінь. 1. Організаційний момент 2. Перевірка виконання домашнього завдання 2.1. Індивідуальне опитування. Робота з картками. 2.2. Гра-опитування «Ланцюжок». Учні готують запитання один до одного з вивченої теми, потім ставлять запитання по черзі («ланцюжком»). 3. Актуалізація опорних знань учнів Бесіда. — Які природні чинники впливають на здоров’я людини? — Чи можна поділити їх на корисні та шкідливі? — Які правила загартовування ви застосовуєте в житті? 4. Мотивація навчання та повідомлення теми уроку Мотиваційна бесіда. — Чи чули ви, що людей, які загартовуються холодною водою, називають «моржами»? Як ви гадаєте, чому? — Чи загартовуються ваші батьки? Яким чином? 5. Узагальнення та систематизація знань 5.1. Робота з підручником (с. 27—29). а) Розгляд та аналіз малюнків. б) Читання й обговорення тексту підручника. в) Відповіді на запитання. 5.2. Робота в зошиті. 5.3. Оздоровча хвилинка. 6. Закріплення вивченого матеріалу 6.1. Робота в парах. Гра «Збери та поясни». Мета: навчати дітей робити вибір та пояснювати його. — З’єднайте частини прислів’їв. Поясніть їхній зміст. (Слова записані на дошці.) Здорові діти — для хвороби біда. Держи голову в холоді, щасливі батьки. Чиста вода — а ноги — в теплі. Висновок: Обов’язок людини — берегти своє здоров’я. 6.2. Гра «Так чи ні». Мета: навчати учнів складати та ставити запитання, аналізувати відповіді. Учитель загадує слово, а діти мають його відгадати. Для цього вони ставлять запитання, на які вчитель відповідає тільки словами «так» або «ні». Потім загадує слово один із учнів. — Я загадую природний чинник, який сприяє загартовуванню організму, а ви спробуйте його відгадати. Висновок: Природні чинники зберігають здоров’я, але інколи завдають шкоди. Будьте обережними! 6.3. Робота в групах. Складання правил загартовування за допомогою повітря. Висновок: • Улітку тримай вікна відчиненими. • Узимку регулярно провітрюй квартиру. • Спи з відкритою кватиркою. • Роби вологе прибирання. • Під час перерв необхідно провітрювати класну кімнату. • Менше користуйся аерозолями. 6.4. Бесіда. — Як до організму можуть потрапити шкідливі речовини? — Які шкідливі речовини можуть потрапити до організму людини під час дихання? (Пил, речовини від аерозолей, тютюновий дим тощо) — Як впливає на організм тютюновий дим? 6.5. Робота в парах. Гра «Перша допомога». Мета: навчати учнів надавати першу допомогу при сонячних опіках. — Як надати першу допомогу при сонячних опіках? Учні демонструють свої знання. Висновок: Кожна людина повинна знати, як надати першу допомогу потерпілому. 6.6. Розповідь шкільного лікаря про небезпечність сонячних опіків і правила надання першої допомоги. 7. Підбиття підсумків уроку Інтерактивна гра «Мікрофон». Мета: узагальнити та систематизувати знання учнів про природні чинники, які впливають на здоров’я людини. — Які природні фактори впливають на здоров’я людини? — Чи можуть вони бути шкідливими? — Які правила загартовування ви знаєте? — Як ви загартовуєтесь за допомогою повітря? води? сонця? Висновок: Природні чинники потрібно використовувати в міру. 8. Домашнє завдання Можливо Вам це буде цікаво | |
Переглядів: 3114 | |
Всього коментарів: 0 | |