Головна » Статті » Вчителю початкових класів » Конспекти уроків основ здоров"я 3 клас |
Бережи здоров’я! Здоровий спосіб життя Мета: формувати в учнів уявлення про здоровий спосіб життя; актуалізувати знання щодо впливів на здоров’я; ознайомити дітей з комплексом ранкової зарядки № 1; формувати навички дотримання режиму дня; виховувати почуття гармонії з навколишнім середовищем та оточуючими. Очікувані результати: діти повинні знати й розуміти тлумачення таких понять, як «здоров’я» і «здоровий спосіб життя»; діти повинні вміти застосовувати правила дотримання здорового способу життя у власній щоденній практиці. Обладнання і матеріали: підручник, робочий зошит, сюжетні малюнки, плакати. Тип уроку: комбінований. 1. Організаційний момент 2. Перевірка виконання домашнього завдання 2.1. Індивідуальне опитування. Робота з картками. 2.2. Інтерактивна гра «Мозковий штурм». Мета: формувати в учнів розуміння цінності здоров’я. — Що є найціннішим для кожної людини? Чому? — Від чого залежить здоров’я? 3. Актуалізація опорних знань учнів Робота в парі. Гра «Збери й поясни». Мета: формувати в дітей бажання бути здоровими. — З’єднайте стрілочками частини прислів’їв та поясніть їхній зміст. (Прислів’я записані на дошці). Якщо жити, як треба, то їй здоров’я усміхається. Здоровому все то і лікаря не треба. Якщо дитина бігає і грається, здорово. 4. Мотивація навчання та повідомлення теми уроку Мотиваційна бесіда. — Назвіть основні показники здоров’я. — Для чого людині потрібне здоров’я? 5. Сприйняття й осмислення нового матеріалу 5.1. Робота в групі. Постановка проблемного запитання. — Як треба піклуватися про своє здоров’я? — Як можна зберегти здоров’я? 5.2. Розв’язання проблемного запитання. Гра «Хто більше?» Діти розподіляються на групи. Кожній групі видається аркуш паперу. Завдання: записати якомога більше слів, пов’язаних зі збереженням здоров’я. Перемагає та група, яка швидше за інших напише найбільшу кількість слів. (Загартовування, здорове харчування, спорт, вітаміни тощо.) 5.3. Проведення дискусії. — Назвіть наслідки того, коли люди не бережуть своє здоров’я. — Якою стає нездорова людина? — Які правила здорового способу життя вам відомі? Висновок: Кожна людина повинна постійно зміцнювати своє здоров’я. 5.4. Оздоровча хвилинка. 6. Узагальнення та закріплення нових знань 6.1. Робота з підручником (С. 9—10). Ділова гра «Компетентність». Мета: навчати учнів самостійно опрацьовувати текст, виділяти в ньому головне, відповідати на запитання. Учитель проводить гру-змагання між трьома рядами. 2-й ряд отримує завдання: прочитати текст підручника, а 1-й та 3-й ряди готують по три запитання команді-суперниці. Потім команди по черзі ставлять запитання. Якщо команда 2-го ряду не має відповіді, то команда, яка ставила запитання, має сама на нього відповісти. 6.2. Робота в зошиті. 6.3. Ознайомлення із комплексом ранкової
зарядки № 1 6.4. Гра «Так чи ні». Мета: визначити складові здорового способу життя. — Оберіть складові здорового способу життя: радість, прогулянки, гігієна, режим дня, доброта, фізкультура, роздратованість, доброзичливість, гнів, спорт, любов, перегляд усіх телевізійних передач, неврівноваженість, тривале перебування за комп’ютером. Висновок: Треба змалку дотримуватися здорового способу життя. 6.5. Ділова гра «Точка зору». Мета: навчати учнів висловлювати свої думки, відстоювати власну точку зору в різних ситуаціях. Учитель пропонує учням обговорити різні ситуації. Діти висловлюють свою точку зору щодо них. 1) Оленка прийшла на день народження до своєї подруги і дуже зраділа, побачивши різні солодощі. Весь час дівчинка їла смачну їжу і не могла зупинитися. 2) Прийшовши
зі школи, Сашко взяв тарілку з їжею, сів перед телевізором
й уважно почав переглядати цікаву телепередачу. Після обіду хлопчик ліг
на диван і почав дивитися фільм. Так за переглядом телевізора
він щодня проводить близько 4—5 го- 7. Підбиття підсумків уроку Інтерактивна гра «Мікрофон». Мета: узагальнити знання, отримані в ході уроку. — Як ви можете зберегти своє здоров’я? — Що таке здоровий спосіб життя? 8. Домашнє завдання Можливо Вам це буде цікаво | |
Переглядів: 5035 | |
Всього коментарів: 0 | |