Головна » Статті » Вчителю-предметнику » Конспекти уроків з основ здоров’я 7 клас |
Урок № 4 Принципи безпечної життєдіяльності Мета уроку: розглянути принципи безпечної життєдіяльності; розвивати поняття учнів про необхідність виконання правил безпечної життєдіяльності. Очікувані результати: учні повинні називати основні принципи безпечної життєдіяльності; учні повинні пояснювати основні принципи безпечної життєдіяльності; учні повинні розуміти необхідність керуватися принципами безпечної життєдіяльності; учні повинні дотримуватися правил безпечної для життя поведінки. Обладнання: Тип уроку: засвоєння нових знань. Короткого життя ми не отримуємо, а робимо його таким. n 1. Організаційний етап n 2. Актуалізація опорних знань 2.1. «Відверта розмова». Обговорення індивідуальних домашніх завдань за принципом: обговорення ситуації, а не людини. 2.2. Тестове завдання (тест № 4, роздавальний матеріал). Відповіді: 1 в; 2 а; 2.3. Гра «Вірю — не вірю». Учні по черзі називають твердження щодо здорового способу життя, починаючи словами «корисно» або «шкідливо». Приклади тверджень: корисно споживати газовані напої; шкідливо споживати овочі; корисно робити ранкову гімнастику; шкідливо курити. Учні піднімають руки, якщо вважають твердження правильним. 2.4. Обговорення епіграфа до уроку. n 3. Мотивація навчальної діяльності 3.1. Повідомлення теми уроку та формулювання разом з учнями мети й завдань вивчення нового матеріалу. 3.2. Проблемні запитання. — Чи можливо попередити небезпечні ситуації? — Чи існує загальний алгоритм безпечної поведінки в різних ситуаціях? n 4. Етап засвоєння нових знань План пояснення нового матеріалу 1. Типи небезпек (пояснення з елементами бесіди). 2. Правила безпечної поведінки вдома та на вулиці (поясненя, складання пам’яток). 3. Принципи безпечної життєдіяльності (самостійна робота з підручником). n 5. Узагальнення та закріплення знань 5.1. Робота з підручником. Учні за матеріалом підручника складають таблицю. Учні можуть підкреслити ті навички, які в них вже є.
5.2. Робота з друкованим зошитом [5], с.12–15. 5.3. Робота з комплексним зошитом для контролю знань [6], с. 25–26. Відповіді. 5.4. Експрес-контроль знань [7], тест 1. Відповіді. 5.5. Тестове завдання для закріплення знань (тест № 5, роздавальний матеріал). Відповіді: 1 в; 2 а, б, в, г; 3 в; 4 б, в; 5 в; 6 а, в; 7 б; 8 в; 9 а, б, в; 10 б; 11 а, б, в, г; 12 а, б, в. 5.6. Робота за картками (роздавальний матеріал). 5.7. «Клуб ерудитів». Поясніть народне прислів’я: Око бачить далеко, а розум — ще далі; Поки розумний думає, дурень вже робить. 5.8. «Пізнай себе». Учні самостійно відповідають на запитання психологічного тесту «Чи маєш ти здатність управляти подіями життя?» та визначають результат. 5.9. Відповіді на проблемні запитання. n 6. Підбиття підсумків уроку «Вільний мікрофон» Учні по черзі висловлюють своє ставлення до теми уроку. n 7. Домашнє завдання, інструктаж щодо його виконання 7.1. Завдання для всього класу. 7.2. Індивідуальні завдання. 1. Які НС природного кліматичного походження можливі у твоїй місцевості? Як можна знизити їх ризики? 2. Які НС природного некліматичного погодження можливі у твоїй місцевості? Як можна знизити їх ризики? 3. З якими техногенними небезпеками ти вже зустрічався? Напиши твої дії по забезпеченню особистої безпеки. Можливо Вам це буде цікаво | |||||||
Переглядів: 5924 | Коментарі: 1 | |
Всього коментарів: 0 | |