Вітаю Вас, Гість
Головна » Статті » Вчителю початкових класів » Конспекти уроків основ здоров"я 3 клас


Бережи здоров’я! Здоровий спосіб життя

Бережи здоров’я! Здоровий спосіб життя

Мета: формувати в учнів уявлення про здоровий спосіб життя;  актуалізувати знання щодо впливів на здоров’я; ознайомити дітей з комплексом ранкової зарядки № 1; формувати навички дотримання режиму дня; виховувати почуття гармонії з навколишнім середовищем та оточуючими.

Очікувані результати: діти повинні знати й розуміти тлумачення таких понять, як «здоров’я» і «здоровий спосіб життя»; діти повинні вміти застосовувати правила дотримання здорового способу життя у власній щоденній практиці.

Обладнання і матеріали: підручник, робочий зошит, сюжетні малюнки, плакати.

Тип уроку: комбінований.

1. Організаційний момент

2. Перевірка виконання домашнього завдання

2.1.  Індивідуальне опитування. Робота з картками.

2.2.  Інтерактивна гра «Мозковий штурм».

Мета: формувати в учнів розуміння цінності здоров’я.

Що є найціннішим для кожної людини? Чому?

Від чого залежить здоров’я?

3. Актуалізація опорних знань учнів

Робота в парі. Гра «Збери й поясни».

Мета: формувати в дітей бажання бути здоровими.

З’єднайте стрілочками частини прислів’їв та поясніть їхній зміст. (Прислів’я записані на дошці).

Якщо жити, як треба,                       то їй здоров’я усміхається.

Здоровому все                                  то і лікаря не треба.

Якщо дитина бігає і грається,         здорово.

4. Мотивація навчання та повідомлення теми уроку

Мотиваційна бесіда.

Назвіть основні показники здоров’я.

Для чого людині потрібне здоров’я?

5. Сприйняття й осмислення нового матеріалу

5.1.  Робота в групі. Постановка проблемного запитання.

Як треба піклуватися про своє здоров’я?

Як можна зберегти здоров’я?

5.2.  Розв’язання проблемного запитання. Гра «Хто ­більше?»

Діти розподіляються на групи. Кожній групі видається аркуш паперу. Завдання: записати якомога більше слів, пов’язаних зі збереженням здоров’я. Перемагає та група, яка швидше за інших напише найбільшу кількість слів. (Загартовування, здорове харчування, спорт, вітаміни тощо.)

5.3.  Проведення дискусії.

Назвіть наслідки того, коли люди не бережуть своє здоров’я.

Якою стає нездорова людина?

Які правила здорового способу життя вам відомі?

Висновок: Кожна людина повинна постійно зміцнювати своє здоров’я.

5.4.  Оздоровча хвилинка.

6. Узагальнення та закріплення нових знань

6.1.  Робота з підручником (С. 9—10).

Ділова гра «­Компетентність».

Мета: навчати учнів самостійно опрацьовувати текст, виділяти в ньому головне, відповідати на запитання.

Учитель проводить гру-змагання між трьома рядами. 2-й ряд отримує завдання: прочитати текст підручника, а 1-й та 3-й ряди готують по три запитання команді-суперниці. Потім команди по черзі ставлять запитання. Якщо команда 2-го ряду не має відповіді, то команда, яка ставила запитання, має сама на нього відповісти.

6.2.  Робота в зошиті.

6.3.  Ознайомлення із комплексом ранкової зарядки № 1
(с. 11—13 підручника).

6.4.  Гра «Так чи ні».

Мета: визначити складові здорового способу життя.

Оберіть складові здорового способу життя:

радість, прогулянки, гігієна, режим дня, доброта, фізкультура, роздратованість, доброзичливість, гнів, спорт, любов, перегляд усіх телевізійних передач, неврівноваженість, тривале перебування за комп’ютером.

Висновок: Треба змалку дотримуватися здорового способу ­життя.

6.5.  Ділова гра «Точка зору».

Мета: навчати учнів висловлювати свої думки, відстоювати власну точку зору в різних ситуаціях.

Учитель пропонує учням обговорити різні ситуації. Діти висловлюють свою точку зору щодо них.

1) Оленка прийшла на день народження до своєї подруги і дуже зраділа, побачивши різні солодощі. Весь час дівчинка їла смачну їжу і не могла зупинитися.

2) Прийшовши зі школи, Сашко взяв тарілку з їжею, сів перед телевізором й уважно почав переглядати цікаву телепередачу. Після обіду хлопчик ліг на диван і почав дивитися фільм. Так за переглядом телевізора він щодня проводить близько 4—5 го­-
дин.

7. Підбиття підсумків уроку

Інтерактивна гра «Мікрофон».

Мета: узагальнити знання, отримані в ході уроку.

Як ви можете зберегти своє здоров’я?

Що таке здоровий спосіб життя?

8. Домашнє завдання

Можливо Вам це буде цікаво 


Категорія: Конспекти уроків основ здоров"я 3 клас | Додав: uthitel (03.09.2013)
Переглядів: 4990 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]