Головна » Статті » Вчителю початкових класів » Конспекти уроків математики 1 клас |
Тема. Різницеве порівняння чисел. Вправи на засвоєння таблиць додавання й віднімання числа 5 Мета: на основі порівняння кількості предметів формувати свідоме розуміння різницевого порівняння чисел; познайомити із задачами на різницеве порівняння чисел; розвивати логічне мислення; удосконалювати навички усної лічби. Обладнання: предметні картинки, таблиці задач, дидактичний матеріал. Хід уроку I. Актуалізація знань учнів 1. Усна лічба за картками (приклади на додавання та віднімання в межах 10) 7 – 5 8 – 4 6 – 4 5 + 2 3 – 2 4 – 3 9 – 5 5 – 5 1 + 5 5 + 5 2. Математичний диктант 1 збільшити на 4; 7 зменшити на 2; 3 + 5; 8 – 6; 10 зменшити на 1; записати сусідів числа 6; записати число, яке більше 5 на 2; записати число, яке більше 3 на 4; записати число, яке менше 8 на 1. 3. Знайти й прочитати приклади з відповіддю 7. 6 + 2 8 – 1 4 + 3 10 – 1 9 – 2 7 + 0 4. Гра «Засвіти ліхтарики» На дошці — ялинка. У вчителя — іграшкові прикраси, на яких написані приклади. Учні обирають собі іграшку, розв’язують приклад і вішають (прикріплюють) іграшку на ялинку. 4 – 2 6 + 1 5 +1 4 – 4 5 + 2 9 – 4 8 – 5 7 – 4 7 – 3 9 – 3 II. Вивчення нового матеріалу 1. Порівняння чисел на предметних малюнках — Викладіть 5 кружечків. — Покладіть нижче під кружечками 3 квадратики. — Яких фігур більше, яких менше? — Скільки кружечків залишилось зайвими (в них немає пари-квадратика)? — Як записати дію з предметами за допомогою цифр? — Скільки було кружечків? (5) — Скільки було квадратиків? (3) — Від якого числа кружечків ми відділили квадратики? (Від 5 відділили 3.) — Як записати таку дію прикладом? (5 – 3 = 2) — Що означає число 2? Висновки: щоб довідатися, на скільки одне чисел більше або менше іншого, потрібно від більшого числа відняти менше. 2. Робота з підручником (С. 63, № 1, 2) 3. Фізкультхвилинка 4. Розв’язання задачі за малюнком, (малюнок — на дошці) В одному пакеті 7 груш, а в іншому — на 3 більше. Скільки груш у другому пакеті? 5. Цікавий лабіринт Допоможіть Буратіно дістатись золотого ключика. III. Підсумки уроку
Можливо Вам це буде цікаво | |
Переглядів: 3783 | |
Всього коментарів: 0 | |