Вітаю Вас, Гість
Головна » Статті » Предметні тижні » Тиждень історії та правознавства


Юридичний марафон "Що?Де?Коли?"
ЮРИДИЧНИЙ МАРАФОН
«ЩО? ДЕ?КОЛИ?»
МЕТА : Поглибити знання учнів про права і свободи людини; узагальнити знання про основні правові положення суспільного життя України; сформувати чітке уявлення про правову систему України ; розвивати вміння роботи в командах; виховувати в учнів високу правову культуру

ОБЛАДНАННЯ:картки із завданнями ,мікрофон,емблеми команд,папір ,фломастери ,відео із запитанням ,мобільний телефон

Учні розбиті на 2 команди – команда «Професіонали» , яку представляють учні 9 класу,що вивчають правознавство ,та команда «Любителі » ,куди входять учні 6-8 класів . Атмосфера марафону максимально наближена до інтелектуальної телевізійної гри «Що?Де?Коли?»

ВЕДУЧИЙ : Доброго дня! Доброго дня вам,шановні глядачі,гості студії та учасники марафону ! Ми починаємо змагання за звання кращого знавця правознавства в нашій школі ! І сьогодні я представляю вам команди ,що нині приймають участь в марафоні!

Команда № 1 – Вся школа знає їх ,як найстарших учнів – вони наша надія і майбутнє України! Сьогодні вони мають довести ,що знають правознавство на відмінно! Капітан команди – ,,,,,, ,заступник капітана - ,,,,, вірні помічники - ,,,, ! Вітаємо !
(Команда займає своє місце)

Команда № 2 – Лише по списку,а не по знанням ! Команда любителів, яку представляю капітан ,,,,,, , його заступник ,,,,, ,помічники ,,,,! Можливо,саме вони доведуть нам ,що і без поглибленого вивчення права можна бути юристом ! Вітаємо !
(Команда займає своє місце)

Отож ,команди готові і ми починаємо 1 РАУНД!
1 раунд називається «Знайомство» . Запрошуємо капітанів представити свою команду !
Приклади представлення :
Команда № 1 «Ми – професіонали ! Ми знаємо,як юридично правильно дати відсіч хулігану; як загнати в куток працівника міліції, вимагаючи в нього підтвердження дозволу патрулювання саме на цій частині дороги ; ми подаємо в суд за нецензурну лайку в нашій присутності!Кожне ваше слово,суперники,буде використано проти вас!»
Команда № 2 «Ми - любителі! Ми ще не знаємо всіх статей Кримінального Кодексу,але застосовуємо фізичну відповідальність; ми не конспектуємо Конституцію, але шкільної писанини в нас,як у нотаріусів ! Ми ще неповнолітні , але кожна дівчина в нашій команді вже запланувала всі пункти її майбутнього шлюбного контракту ! Ми – майбутні юристи! »

ВЕДУЧИЙ : Дякуємо командам за представлення , і саме час представити наше журі :
Голова журі – директор школи ,,,,,! Її заступник – вчитель правознавства ,,,,,! Членами журі сьогодні виступають незалежні експерти – вчителі ,,,,,!
Шановне журі,ми нагадуємо,що кожен конкурс оцінюється в 10 балів . Просимо вас почати оцінювання . А ми переходимо до 2 РАУНДУ !

Конкурс «ТЕРМІН » .Кожній команді даються картки із написаними на них термінами . Завдання - за 5 хвилин дати найбільшу кількість визначень
- Міліція
- Право
- Конституція
- Закон
- Злочин
- Сільська рада
- Президент
- Самоврядування
- Партія
- Тюрма

Ведучий підбиває підсумки конкурсу та простить журі оголосити оцінки за 2 конкурси .

ВЕДУЧИЙ : Отже,лідирує команда ________ і гра набирає обертів! 3 РАУНД !

Конкурс «Зайве»
Командам зачитається набір термінів , один з яких зайвий. Задача – визначити який
1. Шлюб,розлучення , вінчання , сім’я
2. Спадок,заповіт , лінії успадкування , сирітство
3. Закон , підзаконний акт, Конституція, повеління
4. Свідоцтво про смерть,паспорт,свідоцтво про народження
5. Референдум , вибори , голосування, зустріч

ВЕДУЧИЙ : Отож,обидві команди впоралися із завданням ,журі оцінює відповіді ,а ми даємо командам час відпочити. Оголошується 4 РАУНД – конкурс капітанів !

Капітанам дається фломастери і папір . Завдання – за 5 хвилин вигадати юридичну ситуацію,намалювати її ,пояснити ,яке рішення може бути в цій ситуації. Журі оцінює зрозумілість пояснення та відповідність ситуації поняттю «юридична »
Оголошуються оцінки за конкурс капітанів та за 4 конкурси разом.

ВЕДУЧИЙ : І в нас настав полуфінал ! Завдання для команд буде не просте – в нашу студію надійшов дзвінок (Дзвінок робить учень із залу на мобільний телефон якогось із учасників гри)
Зміст питання по телефону : «Нещодавно я купував хліб в одному з магазинів. Продавець мені нагрубила. Чи порушила вона мої права,як споживача ?»
Командам дається час на обговорення і заслухуються їх відповіді. Журі проводить оцінювання.

ВЕДУЧИЙ : В програмі марафону залишилося лише 2 конкурси . Саме вони покажуть ,хто сьогодні переможе – професіонали чи любителі правознавства !
6 РАУНД!

Конкурс « До і після»
Учасникам пропонуються дії людини ,які вона законно може робити ДО і ПІСЛЯ повноліття. Задача команд – розділити дії на ДО і ПІСЛЯ . деякі запитання двозначні,щоб ускладнити задачу командам

1.Купувати спирті напої в магазинах
2.Ходити на дискотеку
3.Палити цигарки
4.Голосувати на виборах
5.Одружуватися
6.Допомагати батькам
7.Укладати договори
8.Офіційно працювати
9.Працювати вдома на городах
10.Відвідувати школу
11.Служити у армії
12. Грубити перехожим
13. Отримувати паспорт
14. Балотуватися у президенти
15. Створювати дитячі спортивні організації
16. Керувати колективом художньої самодіяльності
17. Знаходитися на вулиці після 22 години
18.Разом із співробітниками міліції патрулювати вулиці
19. Підтримувати певну політичну партію
20. Змінювати ім’я

Команди дають відповідь . Триває оцінювання журі.

Слово надається журі ,що підводить підсумки конкурсу. Оголошується команда - переможець. Обидві команди нагороджуються грамотами.

Можливо Вам це буде цікаво 


Категорія: Тиждень історії та правознавства | Додав: оксанаівацко (30.01.2015)
Переглядів: 2919 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]