Головна » Статті » Методика сучасного уроку » Продуктивний урок |
Особливості
дидактичного забезпечення в мовах інтерактивного
навчання І. Наявність у кожної
дитини навчального матеріалу, з яким вона буде працювати (текст, поняття, опис
ситуації, опис проблеми, опис проблемної ситуації тощо). 2. Кінцевою
метою роботи учня з навчальним матеріалом вчителем повинно передбачатися
створення певного власного продукту, а не репродукування навчального
матеріалу. 3. Учитель
під час конструювання уроку за інтерактивними прийомами повинен орієнтуватися
на вирішення головної проблеми: забезпечення умов для самостійної діяльності
учня (алгоритм за яким працює дитина і форма представлення кінцевого продукту
для оцінювання). 4. Інформація
при інтерактивному навчанні є відправною точкою в роботі учня, а не кінцевим
продуктом. 5. Формування
умінь здобувати знання — це головна задача, яка може вирішуватися саме за умов
запровадження інтерактивного навчання, а самокорекція вже відбувається при
проведенні дискусії, діалогу (форма представлення напрацювань після проведення
особистого інтерактиву з навчальним матеріалом). 6. Оцінюється власна продукція після проведеного
індивідуального інтерактивну і сам процес коригування, (діалог, дискусія тощо)
як активна форма прояву здобутих знань. Можливо Вам це буде цікаво | |
Переглядів: 1622 | |
Всього коментарів: 0 | |