Вітаю Вас, Гість
Головна » Статті » Методика сучасного уроку » Продуктивний урок


Особливості дидактичного забезпечення в мовах інтер­активного навчання

Особливості дидактичного забезпечення в  мовах інтер­активного навчання

І. Наявність у кожної дитини навчального матеріалу, з яким вона буде працювати (текст, поняття, опис ситуації, опис проблеми, опис про­блемної ситуації тощо).

2. Кінцевою метою роботи учня з навчальним матеріалом вчителем по­винно передбачатися створення певного власного продукту, а не ре­продукування навчального матеріалу.

3. Учитель під час конструювання уроку за інтерактивними прийомами повинен орієнтуватися на вирішення головної проблеми: забезпечен­ня умов для самостійної діяльності учня (алгоритм за яким працює ди­тина і форма представлення кінцевого продукту для оцінювання).

4. Інформація при інтерактивному навчанні є відправною точкою в ро­боті учня, а не кінцевим продуктом.

5. Формування умінь здобувати знання — це головна задача, яка може вирішуватися саме за умов запровадження інтерактивного навчан­ня, а самокорекція вже відбувається при проведенні дискусії, діало­гу (форма представлення напрацювань після проведення особистого інтерактиву з навчальним матеріалом).

6. Оцінюється власна продукція після проведеного індивідуального ін­терактивну і сам процес коригування, (діалог, дискусія тощо) як ак­тивна форма прояву здобутих знань.

Можливо Вам це буде цікаво 


Категорія: Продуктивний урок | Додав: uthitel (04.05.2011)
Переглядів: 1348 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]