Головна » Статті » Конспекти уроків за новим Державним стандартом » Основи здоров"я 5 клас |
УРОК 1 Тема. ЖИТТЯ І ЗДОРОВ’Я ЛЮДИНИ. ЗДОРОВИЙ СПОСІБ ЖИТТЯ. ПРИНЦИПИ ЗДОРОВОГО СПОСОБУ ЖИТТЯ Мета: ознайомити учнів із цілями й завданнями курсу, програмовими вимогами до вивчення предмета; формувати в учнів мотивації дбайливого ставлення до життя і здоров’я; розвивати уяву дітей про здоров’я, здоровий спосіб життя, його принципи; учити найпростішим діям у разі погіршення самопочуття; виховувати бажання берегти життя та здоров’я. Тип уроку: вивчення нового матеріалу. Обладнання: картки, аркуші паперу формату А4, маркери, таблиця або схема «Чинники здоров’я», малюнки про здоровий спосіб життя, таблиця «Принципи здорового способу життя», відео «Єралаш»: «Здоровий спосіб життя», зошити, підручни-ки. ХІД УРОКУ І. Організаційний момент 1 Привітання вчителя, побажання учням успіхів, радості, здоров’я. 2 Гра «Знайомство». Діти називають своє ім’я та озвучують побажання. 3 Вступне слово вчителя про предмет, який вивчатимуть, про мету й завдання, вимоги до вивчення курсу, правила ведення робочого зошита. Первинний інструктаж із безпеки життєдіяльності. Інструкція БЖ. ІІ. Активізація опорних знань. Мотивація навчальної діяльності учнів 1 Робота в групах — Людина, її життя є найвищими соціальними цінностями держави, визначеними Конституцією України. Здоровій людині набагато легше реалізувати себе в навчанні, роботі й особистому житті. Здоров’я — це дарунок, його треба берегти й примножувати. — Як ви розумієте поняття «здоров’я»? Завдання для учнів: об’єднатися в 4 групи («життя», «і», «здо-ров’я», «людини»). Намалювати свій символ «здоров’я», тобто те, із чим ви асоціюєте здоров’я. Обґрунтувати його, пояснивши зна-чення поняття «здоров’я». (Діти працюють у групах). 2 Звітування груп щодо значення поняття «здоров’я» ІІІ. Повідомлення теми уроку, мети та завдань ІV. Вивчення нового матеріалу 1 Поняття про здоров’я — У світі існує понад 200 тлумачень цього поняття. Ви сьогодні поповнили цей ряд, стали авторами нових трактувань і можете їх порівняти. ( Діти читають на картках вислови відомих людей ( див. до-даток 1 )). «Здоров’я — стан організму, за якого нормально функціонують усі його органи.» Великий тлумачний словник сучасної української мови «Здоров’я — стан повного фізичного, душевного та соціального благополуччя, а не тільки брак хвороб і фізичних вад.» Преамбула Статуту Всесвітньої організації охорони здоров’я «Здоров’я — не лише брак інвалідності, а й наявність повноцін-ного, гармонійного розвитку фізичного, психічного та морального станів людини.» Б. В. Петровський «Гарне здоров’я — одне з основних джерел щастя й радості лю-дини, її неоціненне багатство.» І. Д. Звєрєв — Знайдіть спільне в цих тлумаченнях. 2 Робота над змістом вірша із записом у зошиті — Від чого залежить наше здоров’я? Згадаймо знання з початкової школи. Я буду читати вірш, а ви виділяйте чинники здоров’я та записуйте їх у зошит. Можливо Вам це буде цікаво | |
Переглядів: 7807 | |
Всього коментарів: 0 | |