Головна » Статті » Вчителю-предметнику » Конспекти уроків з основ здоров’я 7 клас |
Урок № 7 Пожежа в громадському приміщенні. Мета уроку: розглянути причини виникнення пожеж у громадських приміщеннях, план евакуації, знаки пожежної безпеки, особливості користування паливним газом; розвивати вміння та навички розпізнавання ознак пожежі у громадських приміщеннях та дотримання правил евакуації з небезпечних приміщень. Очікувані результати: учні повинні називати правила пожежної безпеки в громадських приміщеннях; учні повинні пояснювати ознаки пожежонебезпечної ситуації у приміщеннях; правила евакуації; учні повинні виконувати правила евакуації з громадських приміщень. Обладнання: Тип уроку: засвоєння нових знань. Від вогню багато користі і багато шкоди. (Народна мудрість) n 1. Організаційний етап n 2. Актуалізація опорних знань 2.1. Перевірка індивідуальних домашніх завдань. 2.2. «Асоціативний кущ». Складання схеми на дошці за асоціаціями учнів до поняття «пожежа». Приклади відповідей: небезпека; допомога; евакуація; вогнегасник; паніка; порятунок; 101; пожежник; вода. 2.3. «Народна скарбниця». Учні висловлюють своє розуміння прислів’ів: Вітер — рідний брат вогню; Криком вогню не загасити. n 3. Мотивація навчальної діяльності 3.1. Повідомлення теми уроку та формулювання разом з учнями мети й завдань вивчення нового матеріалу. 3.2. Проблемні запитання. — Чому при пожежі діти часто ховаються так, що пожежникам їх складно знайти? — Навіщо потрібне тренування на випадок евакуації з приміщення, адже план евакуації є на стіні? n 4. Етап засвоєння нових знань План пояснення нового матеріалу 1. Пожежі в громадському приміщенні: а) класифікація пожеж; б) причини пожеж; в) наслідки пожеж. 2. Евакуація, план евакуації. 3. Засоби пожежогасіння (пояснення за таблицею). 4. Протипожежні заходи (бесіда за таблицею). 5. Особливості користування паливними газами (пояснення, складання пам’ятки). n 5. Узагальнення та закріплення знань 5.1. Практична робота № 2 «Моделювання ситуації евакуації з класу, школи». 5.2. Гра «Інспектор пожежної служби» (вивчення інструкції з пожежної безпеки). Декілька учнів у ролі пожежного інспектора по черзі зачитують положення інструкції з пожежної безпеки, що є у класному приміщенні. Якщо іншим учням щось незрозуміло, то «інспектор» дає тлумачення (учитель за необхідності корегує відповідь). Учні, що виконували роль інспектора, після обговорення дають колективну відповідь на запитання: — Чи відповідає стан класного приміщення вимогам інструкції з пожежної безпеки? 5.3. Тестове завдання для закріплення знань (тест № 10, роздавальний матеріал). Відповіді: 1 б; 2 б; 3 б; 4 в; 5 а, в; 6 а, б; 7 а; 8 б; 9 б, в; 10 б, в; 11 б; 12 а, б, в, г. 5.4. Розгадування кросворда. 5.5. Індивідуальні картки. Картка № 1 1. Чому при евакуації з багатоповерхових будинків не можна користуватися ліфтом? 2. Що більш небезпечне при пожежі: полум’я чи задимлення? Відповідь поясніть. Картка № 2 1. Які існують причини виникнення пожежі в школі? 2. Чому при евакуації слід дотримуватися заздалегідь складеного плану? 5.6. Обговорення епіграфа до уроку. 5.7. Відповіді на проблемні запитання. n 6. Підбиття підсумків уроку «Вільний мікрофон» Учні висловлюють своє ставлення до теми уроку та до можливості використання отриманих знань. n 7. Домашнє завдання, інструктаж щодо його виконання 7.1. Завдання для всього класу. Підручник: ____________________________________________ Робочий зошит: ________________________________________ 7.2. Індивідуальні завдання. 1. Де у школі розміщений пожежний щит і чим він обладнаний? 2. Які засоби пожежогасіння є у тебе вдома? Де вони розташовані? 3. Яких дій при пожежі тебе навчили батьки? Можливо Вам це буде цікаво | |
Переглядів: 5347 | Коментарі: 1 | |
Всього коментарів: 0 | |