Головна » Статті » Вчителю-предметнику » Конспекти уроків з основ здоров’я 7 клас |
Урок № 5 Безпека на дорогах Мета уроку: розглянути правила безпеки для пасажирів легкового і вантажного автомобілів; визначити види небезпечних вантажів; дії свідка ДТП; розвивати вміння учнів розрізняти види ДТП. Очікувані результати: учні повинні наводити приклади видів ДТП; учні повинні характеризувати особливості дії свідка ДТП; учні повинні виконувати правила поведінки пасажирів легкового та вантажного автомобілів, свідка ДТП. Обладнання: Тип уроку: засвоєння нових знань. У найбільшій безпеці перебуває той, хто завжди
напоготові, n 1. Організаційний етап n 2. Актуалізація опорних знань 2.1. Перевірка індивідуальних домашніх завдань. 2.2. Фронтальна бесіда. 1. Хто є учасником дорожнього руху? (Пішоходи, водії, пасажири, погоничі худоби.) 2. Ким можуть бути учні 7 класу в дорожньому русі? (Пішоходи; водії велосипедів; пасажири громадського, легкового транспорту і мотоцикла.) 2.3. Тестове завдання для контролю знань (тест № 6, роздавальний матеріал). Робота за варіантами (варіант 1 — непарні запитання; варіант 2 — парні запитання). Відповіді: 1 а; 2 а; 3 а, б, в; 4 в; 5 а, б; 6 б, в; 7 а, в, г; 8 а, в; 9 а; 10 б; 11 а, б, в; 12 а. 2.4. «Асоціативний кущ». Складання схеми за асоціаціями учнів до поняття «безпека на дорозі». Приклади відповідей: правила дорожнього руху; громадський транспорт; паски безпеки; переходи; світлофор. n 3. Мотивація навчальної діяльності 3.1. Повідомлення теми уроку та формулювання разом з учнями мети й завдань вивчення нового матеріалу. 3.2. Проблемні запитання. — Чи може пасажир легкового автомобіля стати причиною ДТП? — Чи можна взагалі попередити ДТП? n 4. Етап засвоєння нових знань План пояснення нового матеріалу (з елементами бесіди) 1. Безпека пасажирів легкового автомобіля: а) конструктивна безпека автомобіля; б) травмуючі чинники всередині салону; в) правила перевезення дітей. 2. Безпека пасажирів вантажного транспорту: а) будова вантажного автомобіля; б) правила перевезення людей у вантажному автомобілі. 3. Особливості ДТП: а) види ДТП; б) причини ДТП; в) правила поведінки при ДТП; г) перша допомога потерпілому в ДТП; д) дії свідка ДТП. 4. Небезпечні вантажі. n 5. Узагальнення та закріплення знань 5.1. Робота з підручником. Учні читають матеріал підручника і доповнюють опорний конспект у робочому зошиті. Вибіркова перевірка конспектів. 5.2. Робота з друкованим зошитом [5], с. 16–17. 5.3. Експрес-контроль знань [7], тест 2. Відповіді. 5.4. Тестове завдання для закріплення знань (тест № 7, роздавальний матеріал). Відповіді: 1 а, б, в, г; 2 б; 3 а; 5.5. Індивідуальні картки (роздавальний матеріал). 5.6. Складання завдань до кросворда за поданим макетом. 5.7. Фронтальна бесіда. 1. Чому в автомобілі, що рухається, не можна їсти та пити? 2. Для чого на автомобілях із небезпечним вантажем встановлюють спеціальні знаки? 3. Чому не можна викидати сміття з автомобіля на узбіччя? 4. Чому водіям забороняють розмовляти по телефону під час руху? 5.8. Обговорення епіграфа до уроку. 5.9. Відповіді на проблемні запитання. n 6. Підбиття підсумків уроку «Особистий кошик» Учні визначають важливі знання, одержані на уроці, які вони сьогодні «покладуть» у свій «кошик знань». n 7. Домашнє завдання, інструктаж щодо його виконання 7.1. Завдання для всього класу. 7.2. Індивідуальні завдання. 1. Які правила перевезення маленьких дітей у легковому автомобілі? 2. Який документ потрібен для керування легковим автомобілем і як його одержують? 3. Що має містити автомобільна аптечка? Можливо Вам це буде цікаво | |
Переглядів: 7534 | Коментарі: 1 | |
Всього коментарів: 0 | |