Головна » Статті » Вчителю-предметнику » Конспекти уроків з основ здоров’я 7 клас |
Урок № 3 Правила здорового способу життя. Вибір способу життя Мета уроку: розглянути складові здорового способу життя; розвивати вміння учнів робити самоаналіз навичок здорового способу життя. Очікувані результати: учні повинні називати складові здорового способу життя; учні повинні характеризувати зміст складових здорового способу життя; учні повинні аналізувати власні навички здорового способу життя. Обладнання: Тип уроку: засвоєння нових знань. Потрібно обов’язково бадьорити себе фізично, n 1. Організаційний етап 1.1. Привітання, фізкультхвилинка. 1.2. Перевірка присутності учнів: кількість за списком _____, кількість присутніх на уроці _____, відсутніх _____. 1.3. Перевірка готовності учнів до уроку. 1.4. Перевірка готовності класного приміщення до уроку. n 2. Актуалізація опорних знань 2.1. Перевірка індивідуальних домашніх завдань. 2.2. Гра «Подарунок». Сформувати великі групи (за варіантами). Учні ведучої групи по черзі називають звички і «дарують» їх іншій групі. Якщо учні приймають «дарунок», то вони плескають у долоні, якщо ні — піднімають руки вгору. 2.3. Тестове завдання для контролю знань (тест № 3, роздавальний матеріал). Відповіді: 1 б, в; 2 а, в, г; 3 б, г; 4 б, в, г; 5 а, в, г; 6 б,в. n 3. Мотивація навчальної діяльності 3.1. Повідомлення теми уроку. 3.2. Формулювання разом з учнями мети й завдань вивчення нового матеріалу. 3.3. Проблемне запитання. — Чи можуть учні коригувати стан власного здоров’я? n 4. Етап засвоєння нових знань План пояснення нового матеріалу 1. Складові здорового способу життя («Мозковий штурм», складання схеми на дошці за відповідями учнів). 2. Зміст складових ЗСЖ (робота в групах). Кожна група отримує картку з двома складовими ЗСЖ. Завдання групам: після обговорення підготувати презентацію, що розкриває зміст складових ЗСЖ. Під час виступів представників груп учні складають конспект у робочих зошитах. 3. Вибір способу життя (складання пам’ятки). n 5. Узагальнення та закріплення знань 5.1. «Розподіли на групи». Учні в зошиті розподіляють подані на дошці слова на дві групи: «Покращують здоров’я» та «Погіршують здоров’я». Слова на дошці: пияцтво, прогулянки, вживання наркотиків, регулярне миття під душем, куріння, харчування у фаст-фудах, заняття спортом, недосипання, дотримання розпорядку дня, активний відпочинок, читання під час їди. 5.2. «Театр здоров’я». Учні в групах готують міні-виставу за народним прислів’ям: 1 група: Подивись на вид та й не питай про здоров’я; 2 група: Здоров’я — усьому голова; 3 група: Здоров’я маємо — не дбаємо, а втративши — плачемо; 4 група: У здоровому тілі — здоровий дух. 5.3. «Відверта розмова». Учні усно (за бажанням) аналізують свій спосіб життя за складовими ЗСЖ. 5.4. Обговорення епіграфа до уроку. 5.5. Відповідь на проблемне запитання. n 6. Підбиття підсумків уроку «Особистий кошик» Учні самостійно визначають головні моменти уроку та знання, що можуть стати їм у пригоді в майбутньому житті. n 7. Домашнє завдання, інструктаж щодо його виконання 7.1. Завдання для всього класу. Підручник: ____________________________________________ Робочий зошит: ________________________________________ 7.2. Індивідуальні завдання. 1. Чи важко тобі дотримуватися здорового способу життя? Чому? 2. Склади свій індивідуальний план формування навичок здорового способу життя. 3. Підготуй прислів’я та висловлювання відомих людей про здоровий спосіб життя. Можливо Вам це буде цікаво | |
Переглядів: 3895 | Коментарі: 1 | |
Всього коментарів: 0 | |