Вітаю Вас, Гість
Головна » Статті » Вчителю-предметнику » Конспекти уроків з основ здоров’я 7 клас


Урок № 16 Соціальні чинники ризику для здоров’я

Урок № 16

Соціальні чинники ризику для здоров’я

Мета уроку: розглянути можливі соціальні ризики для здоров’я підлітка в найближчому оточенні; розвивати вміння учнів протидіяти соціальному негативному тиску.

Очікувані результати: учні повинні називати соціальні чинники ризику для здоров’я; учні повинні аналізувати наявність соціальних чинників ризику для здоров’я в найближчому оточенні; учні повинні пояснювати необхідність протидії негативному соціальному тиску.

Обладнання:                                                                                                                           

Тип уроку: засвоєння нових знань.

Міра в усьому помножує радість життя. (Демокріт)

n  1. Організаційний етап

n  2. Актуалізація опорних знань

2.1. «Родинне свято».

Презентація індивідуальних домашніх завдань.

2.2. Фронтальне опитування.

1.   Що таке соціальна складова здоровя?

2.   Які відносини слід формувати із сусідами? Чому?

3.   Які документи гарантують права дитини?

2.3. «Ланцюжок».

Учні по черзі дають відповіді на запитання:

Варіант 1. Які чинники позитивно впливають на соціальне здоров’я? (Доброзичливість; милосердя; толерантність; знання та виконання законів держави і норм моралі; культура; освіта.)

 

 

Варіант 2. Які чинники негативно впливають на соціальне здоров’я?

(Пияцтво; порушення законів держави і моральних норм; куріння; наркоманія; інфантильність; нечемність.)

2.4. «Конкурс ерудитів».

Скласти коротке формулювання термінів, що записані на дошці (самостійно на окремих аркушах паперу):

а)   доброзичливість; б) самодисципліна; в) толерантність.

Поставити на аркуші своє прізвище та здати на перевірку.

2.5. «Тихе опитування».

Анонімне оцінювання результатів конкурсу ерудитів. Аркуші роздаються в довільному порядку кожному учневі на перевірку. Необхідно правдиво оцінити правильність відповіді та поставити «+» або «–» навпроти кожного терміна. Потім учні отримують свої аркуші з результатом оцінювання. Обговорення результатів.

n  3. Мотивація навчальної діяльності

3.1. Повідомлення теми уроку та формулювання разом з учнями мети й завдань вивчення нового матеріалу.

3.2. Проблемне запитання.

— Чи можна навчитися протидіяти впливу негативних соціальних чинників?

n  4. Етап засвоєння нових знань

1.   Соціальне оточення підлітків. Визначення найближчого оточення підлітків (самостійне складання рейтингу соціальної значущості складових оточення підлітків).

Учень визначає у балах або відсотках важливість складових свого оточення: родина; друзі; однокласники; відомі люди, кумири (якщо є); сусіди.

Складання кругової діаграми за результатами власного рейтингу. Діаграма наочно показує, що саме підліток вважає своїм найближчим оточенням. Обговорення.

2.   Соціальні ризики для здоров’я в найближчому оточенні підлітків (складання таблиці, бесіда за схемами).

3.   Дискусія «Чи може підліток протистояти соціальним ризикам?».

n  5. Узагальнення та закріплення знань

5.1. Робота з підручником.

Учні читають параграф та доповнюють опорний конспект.

5.2. Робота з друкованим зошитом [5], с. 36–37.

5.3. «Юридична консультація».

Група юристів, що заздалегідь «озброїлася» відповідними матеріалами, відповідає на запитання, які цікавлять учнів з теми «Міліція і підлітки».

5.4. Розгадування кросворда.

5.5. Індивідуальні картки (роздавальний матеріал).

5.6. «Особиста думка».

— Яка різниця між поняттями «друг» і «товариш»?

Учні за бажанням висловлюють свої думки (інші не переривають і не доповнюють).

5.7. Обговорення епіграфа до уроку.

5.8. Відповідь на проблемне запитання.

n  6. Підбиття підсумків уроку

« Закінчи речення»

— Сьогодні на уроці найцікавішим було...

n  7. Домашнє завдання, інструктаж щодо його виконання

Індивідуальні завдання.

1.   Чи є у твоєму житті соціальні небезпеки? Яка допомога тобі потрібна?

2.   Чи вмієш ти протистояти соціальним небезпекам? Як саме?

3.   Чи кожна людина стикається із соціальними небезпеками? Що можуть пригадати твої батьки про соціальні небезпеки?

 

Можливо Вам це буде цікаво 


Категорія: Конспекти уроків з основ здоров’я 7 клас | Додав: uthitel (09.12.2012)
Переглядів: 6481 | Коментарі: 1 | Рейтинг: 1.0/1
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]