Головна » Статті » Вчителю-предметнику » Конспекти уроків з основ здоров’я 7 клас |
n2. Актуалізація опорних знань
2.2. Вікторина «Ерудити» 1. Юридично необґрунтоване обмеження або позбавлення прав. (Дискримінація) 2. Спільнота людей. (Соціум) 3. Добровільний процес забруднення легень нікотином й іншими шкідливими речовинами. (Куріння) 4. Компанія, яка схильна до шкідливих звичок і небезпечних дій. (Небезпечна) 5. Установа, що виконує певні функції державного управління. (Орган) 6. Система норм і принципів поведінки людей у ставленні один до одного та до суспільства. (Мораль)
2.4. «Асоціативний кущ»
Ú Запитання до учнів — Які асоціації виникають у вас щодо поняття «наркотики»?
n4. Етап засвоєння нових знань 1. Обставини залучення підлітків до вживання наркотиків
3. Мотиви першого вживання наркотиків Останнім часом спостерігається швидке омолодження наркоманії. До кола споживачів наркотиків утягується досить значна кількість молоді та підлітків. Саме у підлітковому віці зазвичай уперше вживаються наркотичні речовини. Недорогі й неякісні наркотики освоюють ринки спальних районів, де молоді «нікуди себе подіти». Частіше потрапляють в небезпечну залежність підлітки. Причини цього такі: • цікавість, жага випробувати нові відчуття; • допитливість: підлітки пробують вживати наркотики, насамперед, із пізнавальною метою, щоб випробувати їх дію на собі; • наслідування: бажання бути схожим на друзів, знайомих, відповідати своїй групі; • бажання отримати задоволення; • вплив оточення: старших за віком або значущої для підлітка людини. Підліток бажає бути одним з «обраних» серед тих, які розмовляють на власному жаргоні, ведуть особливий стиль життя; • невміння вирішити свої проблеми іншим шляхом, полегшення свого психічного стану. Людина прагне забутися, розслабитися після перенесених неприємностей, зняти напруження, забути про реальність — про скандали в родині, про незгоди з однолітками; • бажання висловити протест проти нав’язаних підлітку вимог у родині та школі; • дружба з однолітками, які вживають наркотики; • нелюбов до школи, невдачі в навчанні.
Обговорення схеми Ú Запитання до учнів — На чому базується цікавість? (Бажання зазнати нових почуттів.) — Чому підлітки перебільшують свою значимість? (Підліткове перебільшення власних можливостей, недовіра до дорослих, егоцентризм: я — «центр» Всесвіту.) — Чому підлітки часто обирають як приклад для наслідування людину з асоціальною поведінкою? (Бажання виділитися з натовпу, бути не таким як усі.) — Чому підлітки не вирішують свої проблеми іншим шляхом? (Нестача знань, уваги з боку школи, однолітків; небажання розголошувати свої проблеми; слабка воля; слабка психіка.) — Чому виникає бажання допекти батькам? (Недостатня увага батьків, небажання брати до уваги проблеми батьків; авторитарні методи виховання) Можливо Вам це буде цікаво | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Переглядів: 3247 | Коментарі: 1 | |
Всього коментарів: 0 | |