Вітаю Вас, Гість
Головна » Статті » Вчителю-предметнику » Конспекти уроків з основ здоров’я 6 кл


Урок № 8 Особливості догляду за зубами та порожниною рота

Урок № 8

Особливості догляду за зубами та порожниною рота

Мета уроку: розглянути особливості догляду за зубами та порожниною рота; розвивати уявлення учнів про взаємозв’язок стану зубів та роботи травної системи.

Очікувані результати: учні повинні називати засоби догляду за зубами та порожниною роту; учні повинні вибирати засоби догляду за зубами та ротовою порожниною залежно від стану здоров’я; учні повинні характеризувати основні вимоги до засобів догляду за зубами та ротовою порожниною; учні повинні пояснювати необхідність виконання правил особистої гігієни.

Обладнання:  житній хліб, лакмусові папірці         

Тип уроку:  засвоєння нових знань.

Про здоров’я суди не по роках, а по зубах. (Народна мудрість)

n    1. Організаційний етап

n    2. Актуалізація опорних знань

2.1. Перевірка індивідуальних домашніх завдань.

2.2. Експрес-контроль [7], № 2.

Відповіді.
Варіант 1: 1 в; 2 б; 3 г; 4 а; 5 г; 6 б.
Варіант 2: 1 б; 2 а; 3 г; 4 в; 5 а; 6 б.

2.3. Бесіда та складання схеми на дошці за відповідями учнів.

— Назвіть правила догляду за тілом.

2.4. Дискусія.

— Чи можна постійно користуватися бактеріцидним милом?

n    3. Мотивація навчальної діяльності

3.1. Повідомлення теми уроку та формулювання разом з учнями мети та задач вивчення нового матеріалу.

3.2. Проблемне запитання.

— Що станеться із зубами людини, якщо вона не доглядатиме за ними?

n    4. Етап засвоєння нових знань

План пояснення нового матеріалу

1.   Функції ротової порожнини (пояснення вчителя).

2.   Причини хвороб зубів (складання схеми).

3.   Проведення простих дослідів для виявлення лужної реакції слини.

Дослід 1. Пережовування житнього хліба протягом 1 хвилини (кислий смак → солодкий смак → зникнення смаку).

Дослід 2. Перевірка pH слини лакмусовим папірцем (ознака лужного середовища — синій колір, ознака кислого середовища — червоний колір).

4.   Визначення позитивних та негативних чинників для ротової порожниниМозковий штурм»).

Учні записують свої пропозиції на дошці щодо «ворогів» та «друзів» ротової порожнини.

Ротова порожнина

Вороги

Друзі

 

 

 

5.   Правильний догляд за зубами та ротовою порожниною. Складання пам’ятки «Правила догляду за ротовою порожниною».

6.   Засоби особистої гігієни для догляду за порожниною рота.

n    5. Узагальнення та закріплення знань

5.1. Робота з підручником.

Прочитати текст і виконати завдання до параграфа.

5.2. Обговорення епіграфа.

5.3. Фронтальна бесіда.

1.   Чому не можна ковтати зубну пасту?

2.   Яку корисну інформацію можна дізнатися на коробці від зубної пасти?

3.   Чи можна попередити захворювання зубів?

4.   Чи існують особливі вимоги до зубної щітки дітей та підлітків?

5.   Після появи яких ознак слід негайно відвідати стоматолога?

6.   Чому не слід займатися самолікуванням у разі зубного болю?

5.4. Робота з друкованим зошитом [5], c. 15–16.

5.5. Експрес-контроль [7], № 3.

Відповіді.
Варіант 1: 1 в; 2 г; 3 б; 4 в; 5 б; 6 а.
Варіант 2: 1 б; 2 а; 3 б; 4 а; 5 б; 6 а.

5.6. Гра «Казкарі» (колективне складання казки про зуби).

Жили-були собі зуби в ротовій порожнині дитини...

Можливі подальші версії:

— молочні зуби змінюються постійними;

— на зуби напав страшний карієс;

— зуби знайомляться з лікарем-стоматологом.

5.7. Тестове завдання для закріплення знань (тест № 6, роздавальний матеріал).

Відповіді: 1 а, б, в; 2 а, б, в; 3 а, б; 4 а, б, г; 5 а, г; 6 а.

5.8. Творча робота.

Намалювати малюнок для учнів початкової школи або дитсадка, де пояснюється важливість догляду за зубами.

n    6. Підбиття підсумків уроку

«Особистий кошик»

Учні визначають найважливішу для себе інформацію та знання, якими вони поділяться з батьками.

n    7. Домашнє завдання, інструктаж щодо його виконання

7.1. Завдання для всього класу.

Підручник: ____________________________________________

Робочий зошит: ________________________________________

7.2. Індивідуальні завдання.

1.   Запитай у родичів, як вони в дитинстві доглядали за зубами.

2.   Яке твоє ставлення до відвідування лікаря-стоматолога?

 

Можливо Вам це буде цікаво 


Категорія: Конспекти уроків з основ здоров’я 6 кл | Додав: uthitel (23.11.2012)
Переглядів: 4247 | Коментарі: 2 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]