Головна » Статті » Вчителю-предметнику » Конспекти уроків з основ здоров’я 6 кл |
Урок № 5 Вікові вимоги до харчування Мета уроку: розглянути поняття збалансованого харчування та його особливості в підлітковому віці; розвивати вміння учнів аналізувати та враховувати калорійність продуктів у щоденному раціоні. Очікувані результати: учні повинні називати складові продуктів харчування підлітків; учні повинні розпізнавати ознаки порушення питного режиму; учні повинні пояснювати залежність вимог до харчування, питного режиму від інтенсивності фізичного і питного режиму. Обладнання: Тип уроку: засвоєння нових знань. Я людина, і ніщо людське мені не чуже. (Теренцій) n 1. Організаційний етап 1.1. Привітання, фізкультхвилинка. 1.2. Перевірка присутності учнів: кількість за списком ______, кількість присутніх на уроці ________, відсутніх ____________. 1.3. Перевірка готовності учнів до уроку. 1.4. Перевірка готовності класного приміщення до уроку. n 2. Актуалізація опорних знань 2.1. Перевірка індивідуального домашнього завдання. 2.2. Фронтальна бесіда. 1. Для чого потрібно визначати масо-зростовий індекс? 2. На що вказує значення індексу, якщо воно менше за норму? 3. На що вказує підвищене значення масо-зростового індексу? 4. У США кожна третя дитина має надлишок маси. Як ви вважаєте, з чим це пов’язано? 2.3. Розгадування загадок про продукти харчування. 2.4. «Асоціативний кущ». Складання схеми на дошці за відповідями учнів. — Чому виникають порушення фізичного розвитку? n 3. Мотивація навчальної діяльності 3.1. Повідомлення теми уроку та формулювання разом з учнями мети та задач вивчення нового матеріалу. 3.2. Проблемне запитання. — Чому збалансоване харчування особливо важливе саме для дітей та підлітків? n 4. Етап засвоєння нових знань План пояснення нового матеріалу 1. Збалансоване харчування (пояснення з елементами бесіди, складання схеми). а) значення їжі для підлітків; б) характеристика поживних речовин; в) функції води та її значення для людини. 2. Правила збалансованого харчування (пояснення з елементами бесіди): а) складання загальних правил збалансованого харчування; б) помилки в харчуванні; в) причини й ознаки харчових отруєнь. 3. Режим харчування (пояснення вчителя). 4. Обговорення пропонованого меню школяра (роздавальний матеріал). Запитання до учнів: — Чи достатній наведений раціон для дівчинки або хлопця? — Як вплине на організм знижена калорійність їжі? — Як вплине на організм збільшення калорійності їжі? Узагальнення обговорення: рівень калорійності щоденного харчування повинен відповідати віку та статі підлітка. n 5. Узагальнення та закріплення знань 5.1. Практична робота «Визначення калорійності щоденного харчування». 5.2. Індивідуальна робота за картками. Картка № 1 1. Чому людина вмирає, якщо її годувати лише вареним м’ясом? 2. Чи може дитина самостійно корегувати свій раціон харчування? Відповідь поясніть. Картка № 2 1. Як вплине на дитину нестача кальцію в їжі? 2. Проаналізуй свій раціон харчування та побудуй піраміду живлення за кількістю споживаних продуктів. 5.3. Розгадування кросворда. 5.4. Конкурс знавців віршів про овочі. 5.5. Робота з підручником. 5.6. Обговорення епіграфа уроку. — Як на, вашу думку, слова Теренція можна віднести до теми нашого уроку? 5.7. Відповідь на проблемне запитання. 5.8. Диктант-пам’ятка «Їстівні гриби — вбирачі отрут». n 6. Підбиття підсумків уроку «Особистий кошик» Учні складають у свій кошик корисні знання щодо харчування, щоб використовувати їх та поділитися з іншими. n 7. Домашнє завдання, інструктаж щодо його виконання 7.1. Завдання для всього класу. Підручник: ____________________________________________ Робочий зошит: ________________________________________ 7.2. Індивідуальні завдання. 1. Які продукти ти споживаєш упродовж тижня та в якій кількості (приблизно)? 3. Добери малюнки або намалюй будь-які продукти харчування. Можливо Вам це буде цікаво | |
Переглядів: 3936 | Коментарі: 1 | |
Всього коментарів: 0 | |