Вітаю Вас, Гість
Головна » Статті » Вчителю-предметнику » Конспекти уроків з основ здоров’я 6 кл


Урок № 19 Безпека на дорозі

Урок № 19

Безпека на дорозі

Мета уроку: розглянути правила поведінки пішоходів; розвивати знання учнів про правила поведінки при ДТП як свідка або учасника.

Очікувані результати: учні повинні пояснювати правила дорожнього руху для пішоходів у місці проживання, у районі школи, наслідки їх порушення; учні повинні виконувати правила дорожнього руху для пішоходів; учні повинні називати знаки дорожнього руху для пішоходів; учні повинні дотримуватися правил поведінки свідка або учасника ДТП, правил надання першої допомоги при ДТП.

Обладнання:                                                                                                                           

Тип уроку: засвоєння нових знань.

Пішов батько навпростець — не скоро повернеться.
(Народна мудрість)

n    1. Організаційний етап

n    2. Актуалізація опорних знань

2.1. Фронтальне опитування.

1.   Назвіть умови виникнення пожежі в побуті.

2.   Назвіть причини побутових пожеж.

3.   Чи кожне загоряння можна назвати пожежею?

4.   Навіщо в будь-якому приміщенні має висіти план евакуації?

5.   Як треба пересуватися при пожежі в приміщенні?

6.   Чому при пожежі люди не тільки отримують опіки шкіри, а й отруюються?

2.2. Конкурс загадок про дорожній рух (перевірка індивідуальних домашніх завдань).

2.3. «Асоціативний кущ».

Складання асоціативної схеми за відповідями учнів.

— Які асоціації пов’язані у вас із поняттям «безпека на дорозі»?

n    3. Мотивація навчальної діяльності

3.1. Повідомлення теми уроку та формулювання разом з учнями мети та задач вивчення нового матеріалу.

3.2. Проблемне запитання.

— Чому гинуть люди на дорогах?

n    4. Етап засвоєння нових знань

1.   Учасники дорожнього руху (бесіда).

Запитання до учнів:

— Назвіть учасників дорожнього руху.

— До якої групи учасників дорожнього руху належать учні 6 класу?

2.   Гра «Подорож до країни ДАІ» (робота в групах з використанням матеріалу підручника).

Завдання 1. Визначити правила переходу проїжджої частини.

1 група: перехід двополосної дороги;

2 група: перехід швидкісної траси;

3 група: перехід дороги, що не має визначених переходів.

Один учень з групи після опрацьовування матеріалу підручника записує відповідь на дошці.

Завдання 2. Правила руху пішоходів.

Обговорення в групах — 3 хв. Відповідають два представники групи: «як можна» та «як не можна».

3.   ДТП (продовження роботи в групах).

1)   Визначення причин ДТП.

Учні з різних груп по черзі записують на дошці причини ДТП. Учитель слідкує, щоб записи не повторювалися.

Варіанти відповідей:

погодні умови, сміття на дорозі, порушення правил дорожнього руху пішоходами, погані дороги, тварини, порушення правил водіями, погане освітлення, відсутність необхідних дорожніх знаків, ремонтні роботи тощо.

2)   Моделювання дій свідків ДТП.

Учні груп по черзі розповідають (або показують), як слід діяти свідку ДТП.

Обговорення дій свідків учнями інших груп. Визначення помилок у діях свідка.

3)   Моделювання дії учасників ДТП (пішоходи, пасажири).

Учні груп пропонують певну ситуацію ДТП і поведінку пішоходів або пасажирів у цьому випадку.

Обговорення дій учасників ДТП учнями інших груп. Визначення помилок у діях пішоходів.

4)   Складання загальних правил особистої безпеки при ДТП.

Висновок: Що нового дізналися учні в подорожі?

 

n    5. Узагальнення та закріплення знань

5.1. Робота з підручником (робота в парах).

5.2. Робота з друкованим зошитом [5], c. 43 № 2.

5.3. Робота з індивідуальними картками.

5.4. Розгадування кросворда «Дорожній рух».

5.5. «Клуб знавців».

Учні малюють (умовно) на дошці дорожні знаки, що регулюють рух пішоходів. Перемагає той, хто зобразив найбільше знаків.

5.6.            Обговорення епіграфа до уроку.

5.7.            Відповідь на проблемне запитання.

n    6. Підбиття підсумків уроку

«Особистий кошик»

Учні визначають, що вони сьогодні докладуть у свій кошик знань.

n    7. Домашнє завдання, інструктаж щодо його виконання

Індивідуальні завдання.

1.   Які особливості доріг є у місці вашого проживання?

2.   Які дорожні знаки є у вашому мікрорайоні? Поблизу школи?

3.   Які твої дії як свідка ДТП, якщо спричинив ДТП твій добрий знайомий?

 

Можливо Вам це буде цікаво 


Категорія: Конспекти уроків з основ здоров’я 6 кл | Додав: uthitel (24.11.2012)
Переглядів: 7113 | Коментарі: 1 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]