Вітаю Вас, Гість
Головна » Статті » Вчителю-предметнику » Конспекти уроків з основ здоров’я 6 кл


Урок № 17 Безпека в будівлях

Урок № 17

Безпека в будівлях

Мета уроку: розглянути можливі небезпечні ситуації в будівлях, комунальних мережах та алгоритми дії в небезпечних ситуаціях; розвивати знання учнів про попередження небезпечних ситуацій у будівлях; формувати практичні вміння та навички звернення по допомогу.

Очікувані результати: учні повинні називати причини та наслідки аварій на комунальних мережах та інших небезпечних ситуацій; учні повинні пояснювати дії при небезпеці в будівлях; учні повинні розуміти необхідність адекватно діяти в екстремальних ситуаціях; учні повинні вибирати оптимальні шляхи евакуації з приміщення; учні повинні вміти звертатися до відповідних служб по допомогу.

Обладнання:                                                                                                                          

Тип уроку:          засвоєння нових знань.

Мале тілом, та велике духом. (Народна мудрість)

n    1. Організаційний етап

n    2. Актуалізація опорних знань

2.1. Перевірка індивідуальних домашніх завдань.

2.2. Фронтальне опитування.

1.   Чи можна зберігати ліки на верхній полиці кухонної шафи?

2.   Чи є особливі правила використання для різних речовин побутової хімії?

3.   Як надати першу допомогу при отруєнні?

2.3. Тестове завдання для контролю знань (тест № 14, роздавальний матеріал).

Відповіді: 1 а, г; 2 а, б; 3 б, в, г; 4 б, в, г; 5 б, в; 6 а, г.

2.4. «Швидка допомога».

Біля дошки три учні мають швидко надати допомогу (теоретично) в небезпечній ситуації, що пропонують учні з місця.

Приклади ситуацій:

під час прання свербить шкіра рук; пральний порошок потрапив в очі; дитина з’їла ліки без дозволу, розлився лак на підлогу, розбився термометр тощо.

2.5. Гра «Обачливі батьки та розумні діти» (робота в групах).

Група «батьків» і група «дітей» незалежно одна від одної готують поради, як слід поводитися вдома, щоб запобігти різних небезпек.

«Батьки» зачитують (по черзі) поради «дітям». Якщо в «дітей» є така порада в переліку, то «діти» одержують 1 бал, а якщо ні — 1 бал одержують «батьки».

Якщо перемогли «батьки», то назва команди змінюється на «Обачливі батьки», а якщо «діти» — вони стають «Розумними дітьми».

n    3. Мотивація навчальної діяльності

3.1. Повідомлення теми уроку та формулювання разом з учнями мети та задач вивчення нового матеріалу.

3.2. Проблемне запитання.

— Чи можна заздалегідь передбачити небезпечні ситуації в житлових приміщеннях?

 

n    4. Етап засвоєння нових знань

План пояснення нового матеріалу

1.   Небезпека в побуті

2.   Небезпечні іграшки.

3.   Небезпечні ігри в будівлях.

4.   Небезпеки комунальних мереж.

n    5. Узагальнення та закріплення знань

5.1. Рольова гра «Один удома».

1 група: порушення водопостачання;

2 група: порушення електропостачання;

3 група: порушення теплопостачання;

4 група: порушення газопостачання;

5 група: порушення роботи каналізації.

Завдання групам:

1)   прочитати та обговорити матеріал підручника;

2)   визначити причини виникнення порушення;

3)   спрогнозувати наслідки порушення;

4)   визначити послідовність дій у цій небезпечній ситуації;

5)   продумати, як можна запобігти цьому порушенню.

Представники груп заповнюють таблицю на дошці:

Група

Причини аварії

Дії під час порушення

Запобіжні дії

Самооцінка роботи

Взаємооцінка роботи

 

 

 

 

 

 

 

5.2. Фронтальна бесіда.

1.   Яка небезпека очікує від гри з петардами?

2.   Чи можна ховатися під час гри на горищі або в підвалі? Чому?

3.   Чи можна під час гри пересувати меблі, електроприлади?

5.3. Творча робота.

Учні в групах або в парах малюють попереджувальні плакати для першокласників, що ілюструють небезпечні ігри в будівлях, та небезпечні іграшки.

5.5. Робота з друкованим зошитом [5], c. 33–34.

5.6. Розгадування кросворда «Безпека в будівлях».

5.7. Обговорення епіграфа до уроку та відповідь на проблемне запитання.

n    6. Підбиття підсумків уроку

Підсумкова бесіда про важливість запобігання небезпечних ситуацій у будівлях.

n    7. Домашнє завдання, інструктаж щодо його виконання

Індивідуальні завдання.

1.   Які небезпечні ситуації можливі на кухні?

2.   Які небезпечні ситуації можливі у звичайній кімнаті?

3.   Підготуй загадки, прислівя та вірші до теми «Пожежна безпека».

Можливо Вам це буде цікаво 


Категорія: Конспекти уроків з основ здоров’я 6 кл | Додав: uthitel (24.11.2012)
Переглядів: 3690 | Коментарі: 1 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]