Головна » Статті » Вчителю-предметнику » Конспекти уроків з основ здоров’я 6 кл |
n2. Актуалізація опорних знань 2.4. Складання асоціативної схеми «Фізичний розвиток підлітка»
Ú Цікава інформація Золоте правило Піфагора: відстань від тім’ячка до пояса відноситься до загальної довжини тіла як 1 : 3. Збільшення маси тіла на 3–10 % спричиняє це відкладання жиру на животі, більше 10 % — відкладання жиру в інших місцях. У середині XIX століття 96 % виробленої енергії на Землі припадало на м’язову силу людини і свійських тварин, а зараз — лише 4 %.
n4. Етап засвоєння нових знань 1. Розвиток підлітка Параметри фізичного розвитку учнів 6 класу
Масо-ростовий індекс або індекс Кетле визначається за формулою: Маса (кг) / Зріст (см) Базові показники індексу Кетле для учнів 6 класу: Хлопчики: 0,25–0,28 Дівчатка: 0,26–0,30 Якщо індекс Кетле менше (за умови, що зріст відповідає віку), то у дитини мала маса тіла, що в свою чергу негативно впливає на розвиток скелету. Якщо індекс Кетле більше (зріст відповідає віку), то у дитини зайва маса (за рахунок жирів). Якщо всі фізичні параметри підлітка більші відповідно до віку, то має місце явище акселерації. Акселерація — прискорений фізичний розвиток дитини без порушень функцій ендокринної системи.
2. Гармонійний розвиток підлітка Гармонійний розвиток — це фізичний, соціальний, психічний, інтелектуальний розвиток відповідно до віку.
Можливо Вам це буде цікаво | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Переглядів: 1753 | Коментарі: 1 | |
Всього коментарів: 0 | |