Головна » Статті » Вчителю-предметнику » Конспекти уроків з основ здоров’я 6 кл |
n2. Актуалізація опорних знань 2.3. Робота за картками
Картка №1 1. Чому під час прибирання території не можна брати в руки використані шприци та голки? 2. Які речі догляду за тілом мають бути виключно особистими, щоб уникнути ВІЛ-інфікування? 3. Які якості людини можна асоціювати з толерантністю?
Картка №2 1. Як правильно користуватися одноразовим шприцем? 2. Які громадські акції протидії ВІЛ тобі відомі? 3. Що таке толерантність?
2.5. «Асоціативний кущ»
ÚЗапитання до учнів: — Які асоціації виникають у вас із поняттям «небезпека»?
2. Формула безпечної поведінки Загальні правила безпечної поведінки • Передбачення небезпек та їх уникнення; • дотримання алгоритму безпечної поведінки в певній НС, рішучі дії; • надання допомоги собі та іншим (за можливістю); • уміння звертатися по допомогу.
n5. Узагальнення та закріплення знань 5.4. Розгадування кросвордів
Кросворд «Соціальні небезпеки»
1. Ситуація, коли існує реальна загроза комусь або чомусь. (Небезпека) 2. Кримінальне порушення закону. (Злочин) 3. Хвороблива залежність людини від уживання міцних напоїв. (Алкоголізм) 4. Уживання нікотинових виробів. (Куріння) 5. Люди, яких утримують терористи. (Заручники) 6. Речовини, які швидко руйнують психіку. (Наркотики) 7. Наслідок надмірного вживання алкоголю. (Отруєння)
Можливо Вам це буде цікаво | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Переглядів: 1812 | Коментарі: 1 | |
Всього коментарів: 0 | |