Вітаю Вас, Гість
Головна » Статті » Вчителю-предметнику » Конспекти уроків всесвітньої історії 9 клас


Урок 25 Тема. Тематичне оцінювання за темами «Європа й Америка за доби об’єднання й модернізації суспільства»

Урок 25

Тема. Тематичне оцінювання за темами «Європа й Америка за доби об’єднання й модернізації суспільства» та «Утвердження індустріального суспільства у провідних державах світу»

Вариант 1

I. Вибрати одну правильну відповідь

1. Позначте поняття, яке відповідає наведеному визначенню.

Громадський рух у США наприкінці ХVIII — початку XIX ст. за ліквідацію рабства.

А  Рисорджименто;

Б  анексія;

В  апартеід;

Г  аболіціонізм.

2. Позначте одну з причин боротьби за об’єднання Італії.

А  Поширення в Європі поглядів на націю як на джерело державного суверенітету;

Б  політична роздробленість гальмувала економічний розвиток Італії;

В  в усіх італійських державах були прийняті конституції;

Г  розпочалась війна між Австрією та Італією.

3. Позначте дату, коли оформився Троїстий союз.

А  1871 р.;

Б  1873 р.;

В  1882 р.;

Г  1904–1907 рр.

4.  Позначте рік, коли в Росії була проведено реформу освіти.

А  1861 р.;

Б  1864 р.;

В  1865 р.;

Г  1870 р.

5. Позначте ім’я політичного діяча, який здійснив у своїй країні заходи, які отримали назву «Культуркампф».

А  А. Тьєр;

Б  Д. Чемберлен;

В  О. Бісмарк;

Г  Ж. Клемансо.

6. Про який мирний договір йдеться?

Територіальні здобутки Росії обмежувалися гирлом Дунаю, Ардаганом, Батумом і Карсом.

А  Сан-Стефанський;

Б  Паризький;

В  Берлінський;

Г  Стамбульський.

II. Установіть хронологічну послідовність

7. Установіть хронологічну послідовність подій.

А  Початок Реконструкції Півдня США;

Б  проголошення Другої республіки у Франції;

В  діяльність декабристів у Росії.

III. Оберіть правильні варіанти відповідей (3 правильних варіанти відповіді)

8. Позначте німецькі держави, які увійшли до складу Північнонімецького союзу

А  Баварія;

Б  Ґанновер;

В  Шлезвіґ;

Г  Вюттенберґ;

Д  Нассау.

9. Позначте імена російських полководців, що брали участь у Кримській війні.

А  П. Нахімов;

Б  М. Черняєв;

В  І. Гурко;

Г  В. Корнілов;

Д  В. Істомін.

IV. Розв’яжіть хронологічну задачу

10. (а + b) : 2 = с, де:

а — рік закінчення франко-прусської війни;

b — рік виступу декабристів в Росії;

с — рік європейських революцій — «весна народів».

V. Завдання відкритої форми з короткою відповіддю

11. Запишіть назву виборних органів місцевого самоврядування,

запроваджених 1864 р. у Росії.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

12. Запишіть назву суспільно-політичної течії, що об’єднує прихильників парламентського ладу та свободи підприємництва.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Відповідь: 1 Г; 2 Б; 3 В; 4 Б; 5 В; 6 В; 7 Б, В, А; 8 Б, В, Д; 9 А, Г,

Д; 10 — (1871 + 1825) : 2 = 1848; 11 — земства; 12 — лібералізм.

Вариант 2

I. Вибрати одну правильну відповідь

1. Визначте поняття, яке відповідає даному визначенню.

__ — суспільно-політична течія, яка об’єднувала прихильників парламентського ладу і свободи підприємництва.

А  Шовінізм;

Б  експансія;

В  лібералізм;

Г  реставрація.

2. Визначте одну з причин війни між Північчю і Півднем США.

А  Вимога скасувати рабства;

Б  екстенсивний шлях розвитку плантаторського Півдня;

В  обрання президентом А. Лінкольна;

Г  рух скватерів.

3. Визначте рік початку оформлення союзу між Францією та Росією.

А  1891 р.;

Б  1899 р.;

В  1865 р.;

Г  1870 р.

4. Визначте рік, коли в Росії була проведена цензурна реформа.

А  1861 р.;

Б  1864 р.;

В  1865 р.;

Г  1870 р.

5. Визначте ім’я імператора, період правління якого отримав назву «Освічене правління».

А  Муцухіто;

Б  Микола II;

В  Едуард VII;

Г  Вільгельм I.

6. Визначте назву мирного договору, умови якого наводяться.

«Росія позбавлялася гирла Дунаю і частини південної Бессарабії, а також права мати на Чорному морі військовий флот. Росія позбавлялася права захищати свій чорноморський кордон».

А  Сан-Стефанський;

Б  Паризький;

В  Берлінський;

Г  Стамбульський.

II. Установіть хронологічну послідовність

7. Установіть хронологічну послідовність подій.

А  Англо-бурська війна;

Б  початок правління Миколи II в Росії;

В  революція Мейдзі в Японії.

III. Оберіть правильні варіанти відповідей (3 правильні варіанти відповіді)

8. Визначте американські штати, які увійшли до Конфедерації.

А  Арканзас;

Б  Канзас;

В  Індіана;

Г  Алабама;

Д  Джорджія.

9. Визначте держави, незалежність яких визнала Туреччина згідно із Сан-Стефанським договором.

А  Чорногорія;

Б  Сербія;

В  Румунія;

Г  Валахія;

Д  Молдавія.

IV. Розв’яжіть хронологічну задачу

10. (а + b): 2 = с, де:

а — рік ухвалення Конституції Третьої республіки у Франції;

b — рік ухвалення Конституції в Японії;

с — рік утворення Троїстого союзу.

V. Завдання відкритої форми з короткою відповіддю

11. Запишіть назву надлишку селянської землі, який поміщики

отримували згідно з реформою 1861 р.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

12. Визначте назви виду матеріальної (фінансової) міжнародноправової відповідальності, яка полягає у відшкодуванні завданих збитків від агресії державою, що вчинила агресію, державі, що була піддана нападу.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Відповідь: 1 В; 2 А; 3 А; 4 В; 5 А; 6 Б; 7 А, В, Б; 8 А, Г, Д; 9 А, Б,

В; 10 — (1875 + 1889): 2 = 1882; 11 — відрізок; 12 — репарація.

 

Можливо Вам це буде цікаво 


Категорія: Конспекти уроків всесвітньої історії 9 клас | Додав: uthitel (07.11.2012)
Переглядів: 12431 | Рейтинг: 2.0/8
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]