Головна » Статті » Вчителю-предметнику » Конспекти уроків всесвітньої історії 7 клас |
ВАРІАНТ 1 Завдання на 1-3 бали 1. Озбройте армію. Учитель заздалегідь добирає ілюстрації, що зображують озброєння воїнів Золотої Орди, Тевтонського ордену, Китаю. Розглянувши ілюстрації, учні мають встановити приналежність воїна. 2. Співвіднесіть терміни та поняття.
Відповідь: 1 б; 2 в; 3 а. 3. Виключ зайве: порцеляна, порох, шовк, шахи, чай, компас. Завдання на 4–6 балів 4. До наведених імен історичних діячів доберіть відповідні прізвиська.
Відповідь: 1 в; 2 а; 3 г; 4 б. 5. Співвіднесіть дати та події.
Відповідь: 1 в; 2 а; 3 б. Завдання на 7-9 балів 6. Складіть розповідь на тему «Куликовська битва», використовуючи наведені слова та словосполучення. Москва взяла на себе організацію боротьби проти ненависного іга; ординський воєначальник Мамай; дружини та ополчення більшості руських земель; московський князь Дмитро Івановіч; у вересні 1380 р. військо Дмитра; невелика річка Непрядва; Дон; рівнина на правому березі Дону; місце було підібрано вдало; 8 вересня 1380 р.; зійшлися у сутичці обидва війська; Куликове поле; атаки кінноти, рукопашні сутички; боротьба один на один; поразка; переможці; значення перемоги. 7. Визначте, кому належать слова і коли вони були сказані. 1) «Не в силі Бог, але у правді». (Олександр Невський) 2) «Я не можу зректися жодного положення, написаного або проповідуваного мною». (Ян Гус) Завдання на 10-12 балів 8. Як ви розумієте висловлювання Яна Гуса: «Чехи вигнанці у своїй країні» та «Чехи повинні бути не у хвості, а у голові». Свою відповідь обґрунтуйте. 9. Дайте характеристику будь-якій історичної особі на ваш вибір за запропонованим планом. 1) Назвіть час і місце подій, учасником яких була історична особа. 2) Розкажіть про людські риси історичної особи. Визначте ступінь відповідності особистих якостей задачам, які вирішував історичний діяч. 3) Які зміни здійснив у державі даний історичний діяч? 4) У чому полягало значення діяльності даної історичної особи? 5) Дайте власну оцінку діяльності історичної особи. ВАРІАНТ 2 Завдання на 1-3 бали 1. Озбройте армію. Учитель заздалегідь готує ілюстрації, що зображують воїнів: Русі, імперії Османа, Індії. Розглянувши ілюстрації, учні мають встановити приналежність воїна. 2. Співвіднесіть терміни та поняття.
Відповідь: 1 в; 2 а; 3 б. 3. Виключ зайве: шахи, бавовник, папір, цукор, цифри, нуль. Завдання на 4-6 балів 4. Співвіднесіть правителя і державу.
Відповідь: 1 в; 2 г; 3 б; 4 а. 5. Співвіднесіть дати та події.
Відповідь: 1 в; 2 а; 3б. Завдання на 7-9 балів 6. Складіть розповідь на тему «Льодове побоїще», використовуючи запропоновані слова і словосполучення. Новгород і Псков - форпост Північно-Західної Русі, вторгнення лицарів Тевтонського ордену; Олександр Невський збирає полки; німецькі лицарі, князівські дружинники, 5 квітня 1242 року вдосвіта почалася січа; тонкий весняний лід, лицарі вишикувалися у бойовому порядку - клином, або «свинею», російська кіннота, полки засідок, запекла битва, поразка; переможці; переговори, полонені лицарі; значення перемоги. 7. Визначте, кому належать слова і коли вони були сказані. 1) «Релігія і шабля нерозлучні». (Мехмед II) 2) «Прийди до мене, брат, до Москви». (Андрій Боголюбський) Завдання на 10-12 балів 8. Як ви розумієте, вислів Івана III: «Та курка померла, яка несла татарам золоті яйця»? Свою відповідь обґрунтуйте. 9. Дайте характеристику будь-якій історичній особі на ваш вибір за запропонованим планом. 1) Назвіть час і місце подій, учасником яких була історична особа. 2) Опишіть визначні риси історичної особи. Охарактеризуйте ступінь відповідності особистих якостей задачам, які вирішував історичний діяч. 3) Які зміни здійснив у державі даний історичний діяч? 4) У чому полягало значення діяльності даної історичної особи? 5) Дайте власну оцінку діяльності історичної особи. Можливо Вам це буде цікаво | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Переглядів: 6293 | |
Всього коментарів: 0 | |