Вітаю Вас, Гість
Головна » Статті » Вчителю-предметнику » Конспекти уроків української мови та літератури


ТЕМАТИКА УРОКІВ-КОНФЕРЕНЦІЙ У СЕРЕДНІХ КЛАСАХ

ТЕМАТИКА УРОКІВ-КОНФЕРЕНЦІЙ У СЕРЕДНІХ КЛАСАХ

 Мудрість народної казки (урок позакласного читання) — 5 клас.

Схема монологічного виступу

1. Коли і як познайомився з казкою.

2. Короткий переказ.

3. Хто з героїв викликає осуд?

4. Хто з героїв подобається і чому? 44

5. Які переконання висловлено в казці?

 Нотатки (орієнтовні) в зошитах при монологічній відповіді

Виступаючий

 

Назва казки

 

Які мрії і переконання висловлено

Кравчук Ольга

 

«Казка про Солом’яного Бичка»

 

За добро віддячується добром. Нехай на світі не буде бідних, хай усі живуть добре.

Матвійчук Олег

 

«Бабина дочка і дідова дочка»

Соромно бути ледачим. Хай усі працьовиті люди будуть щасливі.

Горленко Наталя

 

«Летючий корабель»

 

Друзі — найбільше багатство. Цінуймо їх.

 ІІ. «Брати наші менші» в оповіданнях українських письменників (урок поза­класного читання за творами Григора Тютюнника, Близнеця, Гуцала, Смілянського, Збанацького та інших про тварин) — 5 клас.

Схема монологічного виступу

1. Назвати автора, твір і пояснити його назву, передавши стисло зміст.

2. За що симпатизуємо чотириногому героєві?

3. Що повчального для читача є у взаєминах героїв-людей і тварин? (за цим питанням письмові нотатки роблять усі).

4. Чому, на твою думку, письменники нерідко обирають своїми ге­роями тварин?

5. Твій улюблений твір про «братів менших».

ІІІ. Моя улюблена народна пісня — 6 клас.

Схема монологічного виступу

І. Копи і як познайомився з піснею. Заспівай її або прочитай слова.

2. Яким настроєм вона пройнята (свої думки нотують усі).

3. За що уподобав саме оцю пісню?

4. Найкращі, хвилюючі рядки в ній.

5. Картини, що виникають в уяві при слуханні пісні.

6. Над чим вона спонукає замислитись ?

IV. Чому вчать байки Глібова? — 6 клас.

Схема монологічного виступу

1. Чому обрав для аналізу саме цю байку?

2. Хто її дійові осо&и? "^

3. Як характеризують персонажів твору їхні слова і вчинки?

4. Які недоліки і чесноти людей показано в байці?

5. У чому повчальний характер твору?

Нотатки в зошитах (орієнтовні)

Виступаючий

 

Назва байки

 

Повчальне у творі

 

Голуб Юрій

 

«Билина»

 

Найбільше людина має дорожити Батькі­вщиною та триматися свого роду.

Пасько Юлія

 

«Орачі і Муха»

 

Соромно вдаватися до обману, привлас­нювати собі чужі заслуги.

Кравчук Антон

 

«Півень і перли­на»

 

Не   годиться   поводитися   самовпевнено, братися судити про те, чого не знаєш, не розумієш.

Власюк Ольга

 

«Будяк і василь­ки»

 

Треба бути скромним, намагатися допома­гати іншим, не зневажати нікого, не зазна­ватися.

Грицюк Олена

 

«Троянда»

Дівчата повинні завжди дбати про свою гордість і свою честь, а хлопці шанувати їх за це.

Можливо Вам це буде цікаво 


Категорія: Конспекти уроків української мови та літератури | Додав: uthitel (15.05.2011)
Переглядів: 2394 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]