Вітаю Вас, Гість
Головна » Статті » Вчителю-предметнику » Конспекти уроків української мови 7 клас


Контрольна робота за темою "Дієслово"
7 клас
Контрольна робота з мовної теми «Дієслово (ІІ частина)»
Тестово-практичні завдання
І рівень (кожна правильна відповідь - 2 б)
1. Дію або стан предмета як процес без вказівки на особу, рід, число, час, спосіб називає
а) дієприкметник;
б) дієприслівник;
в) неозначена форма дієслова.
Записати будь-яке дієслово, поставивши його в початковій формі, скласти (пригадати) та записати речення із дієсловом у неозначеній формі .
2. Існують такі способи дієслова:
а) доконаний і недоконаний;
б) дійсний, умовний, наказовий;
в) минулий, теперішній, майбутній.
Скласти та записати речення, визначити спосіб вжитих у ньому дієслів
3. Безособове дієслово означає
а) дію без відношення до будь-якої особи;
б) дію, можливу за певної умови або бажану;
в) дію, яка відбуватиметься після розповіді про неї.
Скласти (пригадати) і записати речення з безособовим дієсловом
4. Форма будеш знати - це
а) проста форма недоконаного виду дієслова майбутнього часу;
б) складена форма недоконаного виду дієслова майбутнього часу;
в) проста форма доконаного виду дієслова майбутнього часу.
Будь-яке дієслово недоконаного виду поставити в усіх можливих формах майбутнього часу або скласти (пригадати) і записати речення, що вміщує складену форму недоконаного виду дієслова майбутнього часу
5. Букви е (є) пишуться в особових закінченнях діслів:
а) любиш, приходиш, колотиш;
б) колеш, повертаєшся, продовжуєш;
в) сидиш, приносиш, веселишся.
Дієслово гортаєш (клеїш, борешся, змагаєшся) записати фонетичною транскрипцією
6. Разом з не пишуться такі дієслова:
а) недобачати, недочувати, недосипати;
б) не наполягати, не судити, не намагатися;
в) не доганяти, не домагатися, не доручати.
Скласти (пригадати) і записати речення, що містить дієслово з префіксом недо-

ІІ рівень (кожна правильна відповідь - 3 б)
1. Переписати, подані в дужках дієслова ставлячи в потрібній часовій формі. Визначити час і вид кожного з дієслів.
Барвінок – вічн…зелена трав…яниста рослина, лис…тя якої (зберігати) зелений колір навіть під снігом. Живуч…сть і витриваліст… барвінка, його красу (оспівувати) у багатьох народних піс…нях. З давніх…давен барвінок (стати) символом молодос…ті, кохан…я та шлюбу.
2. Подані дієслова поставити у формі третьої особи множити теперішнього чи майбутнього часу і записати у дві колонки за дієвідмінами.
Навчити, блищати, жовтіти, сидіти, нищити, плести, робити, вимикати, дзвеніти, цінити, точити, лікувати, дружити, вабити, в’язати, виходити.
3. Переписати, розкриваючи дужки.
(Не)гайся у добрі. (Не)обізлися в горі. (Не)війся у вітрах. І (не)брудни свій путь. (Т.Севернюк.) У мене так серце закам’яніло, що я вже й плакати (не)здужав. (О.Кониський.) Люби життя, але умій при цьому ти (не)навидіть всяку цвіль і гнидь. (Л.Забашта.) Я ніколи (не)стомлюся жити, і життя мені (не)розлюбить. (Ф.Мисик.) Я (не)стямився, коли роса, а далі й вечір упали на діброви. (М.Стельмах.)
4. Записати речення, виписати 3 дієслова, зробити їх морфологічний розбір:
Посадіть калину в чистім полі! Хай вона освятить час.
Зазирни у дзеркало – і побачиш людину, яку ти міг би зробити кращою.

Можливо Вам це буде цікаво 


Категорія: Конспекти уроків української мови 7 клас | Додав: Irina9419 (22.11.2012) | Автор: Ірина Олександрівна Абросімова E
Переглядів: 7135 | Рейтинг: 2.3/3
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]