Головна » Статті » Вчителю-предметнику » Конспекти уроків української мови 6 клас |
Урок № 23 ТЕМАТИЧНА КОНТРОЛЬНА РОБОТА № 2 З РОЗДІЛУ «ЛЕКСИКОЛОГІЯ» (ТЕСТОВІ ЗАВДАННЯ)
Урок № 23 ТЕМАТИЧНА КОНТРОЛЬНА РОБОТА № 2 З РОЗДІЛУ «ЛЕКСИКОЛОГІЯ» (ТЕСТОВІ ЗАВДАННЯ) Мета: оцінити рівень навчальних досягнень шестикласників з розділу «Лексикологія», з’ясувати можливі недоліки в ході опанування мовною теорією. Форма проведення тематичного оцінювання: виконання завдань тестового характеру. Тип уроку: урок оцінювання навчальних досягнень учнів. ХІД УРОКУ І. Організаційний момент ІІ. Ознайомлення шестикласників з темою, метою й завданнями уроку ІІІ. Підготовча робота Мотивація навчальної діяльності учнів. Ознайомлення з критеріями оцінювання тестових завдань. Проведення інструктажу щодо виконання завдань тестового характеру. Поділ учнів класу за варіантами. IV. Виконання завдань тестового характеру 1. Позначити, у якому рядку всі слова — діалектизми: А курінь, сільський, потоки; Б грань, коронки, когут, злуда; В куций, батько, беркут; Г глаголити, зелений, бриль, увага. 2. Позначити, у якому рядку відсутні архаїзми: А вагало, світоч, суцвіття; Б говорило, піїт, зірки; В ватра, виживне, передзвони; Г пташки, калинонька, горіли, жита. 3. Визначити, у якому рядку вжиті історизми: А жандармерія, гайдамака, крамарне, хлоп; Б аероплан, тяжкий, амфора, планета; В прапор, кваша, швець, півень; Г хвіртка, лишенько, добридень, щодня. 4. Позначити, у якому рядку відсутні неологізми: А менеджмент, багряно-водний; Б дизайнер, левино-жовтий; В жовтень, громадянський, методика; Г інтербачення, ложкохвати. 5. Позначити, у якому рядку всі слова — професіоналізми: А фонема, лексема, постфікс, інтерфікс; Б грего, дуб, мартинка, юнак; В холодник, легінь, навчання; Г ом, явище, закон, сонечко. 6. Позначити, у якому рядку всі слова іншомовного походження: А вітряно, борг, доробок, здавна; Б мішечок, колода, насадження; В мотовило, перелік, печеніг, Г вояжер, дегазація, едиція, ідальго. 7. У реченні Не спиться вам, парламентські витії, Масні злодії, в орденах кати... (М. Рильський) виділені слова — це: А просторічні; Б стилістично-забарвлені; В діалектичні; Г синоніми. 8. Позначити, у якому рядку всі сполучення слів записано неправильно: А заходи для покращення, через фінансову неспроможність; Б перейшло у спадщину; інженер за фахом; В по єдиному зразку; по фінансовій неспроможності; Г за взаємною згодою, за свідченням очевидців. 9. Позначити рядок, у якому всі слова належать до офіційно-ділової лексики: А олень, двір, жити, бабця; Б дієздатний, вищезгаданий, сумісництво, гриф; В кошик, копиця, мисник, роса; Г сніжок, вівця, халамидник, річище. 10. Позначити рядок, який містить тлумачення слова юридичний: А міра державного примусу; Б надання яким-небудь фактам правового характеру; В сукупність правових наук; Г правовий, той, що стосується правознавства. 11. Позначити рядок, який містить характеристику слова буланий: А про річ, зроблену з міцної сталі; Б про тварину сірого кольору; В про коня світло-рудої масті. 12. Позначити рядок зі словом, якому відповідає подане визначення: один із видів договору майнового найму, за яким одна сторона за плату передає майно в користування іншій стороні. А Позика; Б оренда; В письмовий наказ; Г акт. Варіанти правильних відповідей до тестових завдань V. Організований збір зошитів для тематичних контрольних робіт VI. Відповіді на запитання, що виникли в учнів під час виконання тестових завдань VII. Домашнє завдання Скласти розповідь про своє хобі, використовуючи різні групи слів за вживанням. Можливо Вам це буде цікаво | |
Переглядів: 7220 | |
Всього коментарів: 0 | |