Головна » Статті » Вчителю-предметнику » Конспекти уроків української літератури 6 клас |
Урок № 31 КОНТРОЛЬНА РОБОТА № 2. «Я І СВІТ»
Урок № 31 КОНТРОЛЬНА РОБОТА № 2. «Я І СВІТ» Мета: запропонованими різнорівневими завданнями виявити в учнів рівень знань, умінь та навичок з вивченої теми; закріпити їх; розвивати увагу, спритність, рішучість, кмітливість, вміння акумулювати здобуті знання, формувати творче мислення школярів; виховувати працьовитість, наполегливість, відповідальність до дорученої справи; інтерес до наслідків власної праці; пунктуальність, навички раціонального використовування навчального часу. Тип уроку: контроль, корекція знань та вмінь. Обладнання: тестові завдання і питання для контролю за темою у 2-х варіантах. ПЕРЕБІГ УРОКУ I. Організаційний момент II. Оголошення теми, мети уроку. Мотивація навчальної діяльності учнів III. Пояснення вчителя стосовно виконання контрольної роботи IV. Завдання до контрольної роботи I варіант Початковий рівень 1. В якій поезії з циклу «Дивосвіт» І. Калинця говориться про красуню, що полюбила князенка соняшника? а) «Стежечка»; б) «Веселка»; в) «Блискавка»; г) «Дим». 2. Герой якого твору любив «какао пить, смоктати м’ятні гостинці»? а) Дідусь Мороз («Підкова» І. Жиленко); б) космічний гість («Пісенька про космічного гостя» Л. Костенко); в) кольоровий кіт («Кольорові миші» Л. Костенко); г) Гном («Гном у буфеті» І. Жиленко). 3. Чого не любив чинити Федько (В. Винниченко «Федько-халамидник»)? а) Ображати людей похилого віку; б) брехати і видавати товаришів; в) здобувати гроші крадіжкою; г) прогулювати заняття у школі. Середній рівень 4. Якою зображена стежечка в однойменній поезії циклу «Дивосвіт» І. Калинця? 5. Як хлопець — козопас повернувся додому (Е. Андієвська «Казка про Ян» 6. За що судять десятирічну Анну у творі Л. Костенко «Кольорові миші»? Достатній рівень Виконайте одне із завдань: 7. Доведіть, чи зміг би Женя зіграти роль Оленя Августа (Є. Гуцало «Олень Август»)? 8. Який висновок про чесність, порядність, дружбу можна зробити після прочитання оповідання В. Винниченка «Федько-халамидник»? 9. Доведіть на прикладі поезій Лесі Українки, що мужність, витриманість, велика сила волі поетеси допомогли їй у боротьбі зі своєю хворобою? Високий рівень Напишіть твір-мініатюру на одну з тем: 10. Любити рідний край — знаходити прекрасне і в природі, і в людях (за вивченими творами). 11. Цілую ніжно руки матері (за творами С. Чернілевського, І. Калинця). 12. В чому чаруюча краса дивосвіту (за творами І. Калинця, І. Жиленко). 13. Яку людину я поважаю, ціную, люблю (за вивченими літературними творами). II варіант Початковий рівень 1. Якої казки не розповідала мати Павлику («Маленький горбань» С. Черкасенко?) Про: а) «Зайчика-Побігайчика»; б) «Івасика-Телесика»; в) «Козу-Дерезу»; г) «Рукавичку». 2. Чудодійні витвори мами, якими захоплювався ліричний герой, яскраво змальовані у творі: а) Л. Костенко «Дощ»; б) С. Чернілевського «Теплота родинного інтиму»; в) І. Калинця «Писанки». г) І. Жиленко «Підкова». 3. У кого з героїв твору І. Жиленко були очі-намистинки? а) Гнома («Гном у буфеті»); б) гави («Жар птиця»); в) Діда Мороза («Підкова»); г) жар-птиці («Жар-птиця»). Середній рівень 4. Про що розповідала криниченька своїй мудрій підземній мамі («Криниченька» з циклу «Дивосвіт» І. Калинця)? 5. Які обов’язки виконував гном, який жив у буфеті (І. Жиленко «Гном у буфеті»)? 6. Стисло опишіть, яку роль запропонував Альтов Жені у фільмі (Є. Гуцало «Олень Август»)? Достатній рівень Виконайте одне із завдань 7. Чому, на ваш погляд, дівчина вирішує повернути загублену підкову Дідусеві Морозу (І. Жиленко «Підкова»)? 8. Дослідіть, як в оповіданні В. Винниченка «Федько-халамидник» вирішується проблема порядності і лицемірства? 9. У чому вбачала Леся Українка красу краю «вічного проміння» (за твором «Тиша морська»)? Високий рівень Напишіть твір-мініатюру на одну з тем: 10. Реальне і уявне в оповіданні Є. Гуцала «Олень Август». 11. Люби батьків своїх, бо вони цього варті (за вивченими літературними творами). 12. Образне бачення світу, явищ природи — натхнення для людської душі (за поетичним циклом «Дивосвіт» І. Калинця). 13. «Чарівний світ дитинства, змальований у поезіях Лесі Українки. IV. Підсумок уроку V. Домашнє завдання Підготуватися до підсумкового уроку за І семестр Можливо Вам це буде цікаво | |
Переглядів: 13631 | |
Всього коментарів: 0 | |