Головна » Статті » Вчителю-предметнику » Конспекти уроків української літератури 11 клас |
Урок № 32 КОНТРОЛЬНА РОБОТА № 2. УКРАЇНСЬКА ЛІТЕРАТУРА 1920–1930 РР. ПРОЗА. ДРАМАТУРГІЯ. УКРАЇНСЬКА ЛІТЕРАТУРА ЗА МЕЖАМИ УКРАЇНИ
Урок № 32 КОНТРОЛЬНА РОБОТА № 2. УКРАЇНСЬКА ЛІТЕРАТУРА 1920–1930 РР. ПРОЗА. ДРАМАТУРГІЯ. УКРАЇНСЬКА ЛІТЕРАТУРА ЗА МЕЖАМИ УКРАЇНИ Мета: оцінити навчальні досягнення учнів з поданої теми; розвивати вміння школярів аналізувати художні твори; виховувати самостійність та наполегливість у роботі. Тип уроку: контроль та коригування знань, умінь, навичок. Обладнання: різнорівневі завдання. ПЕРЕБІГ УРОКУ І. Мотивація навчальної діяльності учнів. Оголошення теми й мети уроку ІІ. Пояснення вчителем методики виконання завдань контрольної роботи Виконання завдання І рівня передбачає максимальну оцінку 0,5 б., ІІ рівня — 2 б., ІІІ рівня — 3 б. ІІІ. Проведення тестової контрольної роботи Варіант І Рівень І Визначте правильне твердження. 1. У час свого розквіту театр «Березіль» налічував … акторських студій А Шість Б Сім В Вісім Г Десять 2. Національно-визвольний рух в Україні часів революційного перевороту та його результати показано у творі Ю. Яновського А «Майстер корабля» Б «Вершники» В «Чотири шаблі» Г «Жива вода» 3. «Шість прикмет має людина: трьома вона подібна на тварину, а трьома на янгола…» є епіграфом найвідомішого твору В. Підмогильного: А «Остап Шаптало» Б «Невеличка драма» В «В епідемічному бараці» Г «Місто» 4. «Королем українського тиражу» сучасники називають А В. Підмогильного Б Остапа Вишню В Б.-І. Антонича Г О. Турянського 5. Таврійське містечко Олешки посідає особливе місце в літературному розвитку А В. Підмогильного Б Ю. Яновського В Отапа Вишні Г М. Куліша 6. Прозовим твором Б.-І.Антонича є А «Зелена євангелія» Б «Книга Лева» В «Привітання життя» Г «Три мандоліни» Рівень ІІ Дайте розгорнуту відповідь. 1. Розкрийте особливості розвитку драматургії й театру 1920-х рр. 2. Порівняйте мисливські усмішки з пейзажними описами в інших творах (за вибором). 3. Висловіть власну думку про вартість мистецтва, грошей, почуттів людини (за твором «Поза межами болю» О. Турянського). Рівень ІІІ Напишіть твір-мініатюру за однією з тем: • «Природа в новелах «Подвійне коло» й «Шаланда в морі» Ю. Яновського»; • «Ліризм «Мисливських усмішок» Остапа Вишні»; • «Над чим сміється М. Куліш у комедії «Мина Мазайло». Варіант ІІ Рівень І Визначте правильне твердження. 1. Тема «Трьох синів» П. Тичини й «Матері» М. Хвильового — тема згуби матері, роду, нації постає у творі Ю. Яновського А «Майстер корабля» Б «Подвійне коло» В «Чотири шаблі» Г «Жива вода» 2. «Він був яскравою творчою індивідуальністю… Він знав людську силу, велич її розуму, її здібності, але також усвідомлював усі її слабкості…», — так писав ще в 50-х рр. ХХ ст. Г. Костюк у діаспорі про А Ю. Яновського Б Остапа Вишню В В. Підмогильного Г М. Куліша 3. Однією з найдотепніших усмішок Остапа Вишні, присвяченої М. Рильському, є А «Як засмажити коропа» Б «Як варити і їсти суп із дикої качки» В «Дика гуска» Г «Дикий кабан,або вепр» 4. Органічний зв’язок п’єс «97» та «Комуна в степах» М. Куліша особливо відчутний з творчістю А М. Старицького Б І. Карпенка-Карого В О. Олеся Г В. Винниченка 5. «Учнівською» першою збіркою Б.-І. Антонича вважають А «Три перстені» Б «Зриви і крила» В «Вітражі й пейзажі» Г «Привітання життя» 6. 31 березня 1922 р. прийнято вважати датою народження А Наддніпрянського українського професійного театру Б Українського етнографічно-побутового театру В Харківського театру імені І. Франка Г Театру «Березіль» Рівень ІІ Дайте розгорнуту відповідь. 1. Охарактеризуйте маргінальний образ українського інтелігента. 2. Висвітліть актуальність проблем, порушених у п’єсах М. Куліша. 3. Поясніть роль народнопісенних тропів у «Вишнях», специфіку пейзажів, символіку образів «Дороги» (за творчістю Б.-І. Антонича). Рівень ІІІ Напишіть твір-мініатюру за однією з тем: • «Ідейний смисл назви новели «Подвійне коло» Ю. Яновського»; • «Поза межами болю» — трагічне пророцтво про загибель інтелігентної чуттєвості» (О. Турянський); • «Поетика міфу на зламі світів» (за творчістю Б.-І. Антонича). ІV. Підсумок уроку V. Домашнє завдання Підготувати повідомлення «Празька поетична школа» української поезії та її представники». Можливо Вам це буде цікаво | |
Переглядів: 11229 | |
Всього коментарів: 0 | |