Головна » Статті » Вчителю-предметнику » Конспекти уроків світової літератури 5 клас |
Тема. Контрольна робота № 5. Тести Мета: систематизувати й узагальнити знання з теми; виявити рівень знань, умінь та навичок учнів із метою їх корекції; розвивати пам’ять, творче, асоціативне та логічне мислення школярів, уміння висловлюватися з приводу прочитаного, аналізувати ліричні твори; виховувати любов до природи, гуманізм, естетичні смаки. Обладнання: тестові завдання. Теорія літератури: епітети, художній образ, ліричний твір, уособлення, порівняння, хоку. Хід уроку I. Оголошення теми й мети уроку. Мотивація навчальної діяльності школярів II. Основний зміст роботи 1. Інструктаж до виконання тестових завдань 2. Виконання контрольної роботи Варіант I Початковий та середній рівні (Кожна правильна відповідь — 1 бал.) 1. У вірші Алкмана змальовується: а) гірський пейзаж уночі; б) нічний мандрівник біля вогнища в горах; в) чудова картина гірських вершин у променях сонця, що заходить. 2. Знайдіть «пари» з вірша М. Л ермонтова «Із Ґете». Ніч лагідні долини свіжа мла темна 3. Визначте у вірші Ф. Тютчева тип художніх засобів: «вечір зве», «серп гуляв», «блакить ллється». 4. Продовжте речення. Хоку називається… . Достатній рівень (Кожна правильна відповідь — 2 бали.) 1. Уявіть, що ви в Японії. Ви хотіли б побачити там…, тому що… . 2. Назвіть ознаки хоку, наведіть приклади. Високий рівень (Змістовна правильна відповідь — 4 бали.) Виконайте одне із завдань. а) Напишіть твір-роздум за хоку Мацуо Басьо: Учні письмовника дістають… А з чиєї сумки — сьогоднішній ранок весняний? (Або за своїм улюбленим). б) Складіть 2–3 хоку із власними коментарями. Варіант II Початковий та середній рівні (Кожна правильна відповідь — 1 бал.) 1. Поезія Алкмана «Сплять усі верховини…»: а) викликає страх через зображення звірів у пущі, нір, морських страховищ; б) створює відчуття душевного спокою, умиротворення; в) спонукає замислитися над життям. 2. Заповніть пропущене. 3. У вірші Ф. Тютчева «Я знаю в праосені пору…», зокрема у виразах «пору коротку і ясну», «повітря чисте», «день прозорий», «на марній борозні», «стомлене і тихе поле», ужитий художній засіб — … . 4. У хоку вживаються постійні слова, які вказують на пору року. Вони називаються…, наприклад, … . Достатній рівень (Кожна правильна відповідь — 2 бали.) 1. Опишіть коротко кілька своєрідних мистецтв, «див» Японії. 2. Зробіть аналіз вірша М. Лермонтова «Ген на верховини…» Високий рівень (Змістовна, правильна відповідь — 4 бали.) Виконайте одне із завдань. а) Напишіть твір-роздум за хоку Мацуо Басьо Перед вродою квітів соромно стало місяцю — Сховався за хмаркою. (Або за своїм улюбленим). б) Складіть 2–3 хоку із власними коментарями. III. Домашнє завдання Розгадати кросворд і відповісти на запитання у підручнику Ю. І. Ковбасенка, Л. В. Ковбасенко — с. 199, Є. Волощук — с. 167–168. IV. Підбиття підсумків уроку Можливо Вам це буде цікаво | |
Переглядів: 1752 | |
Всього коментарів: 0 | |