Вітаю Вас, Гість
Головна » Статті » Вчителю-предметнику » Конспекти уроків світової літератури 10 клас


Урок № 9 Тема. (РМ ) Контрольний твір-роздум за романом Стендаля «Червоне і чорне»

Урок № 9

Тема. (РМ ) Контрольний твір-роздум за романом Стендаля «Червоне і чорне»

Мета: перевірити рівень розуміння учнями змісту художнього твору; удосконалювати навички ідейно-художнього аналізування вивченого твору за обраною темою; розвивати творчі здібності, писемне зв’язне мовлення школярів; виховувати кращі людські якості.

Оснащення: портрет Стендаля, художній текст роману «Червоне і чорне», ілюстрації до твору.

Тип уроку: розвиток мовлення.

Хід уроку

I. Організаційний момент

II. Мотивація навчальної діяльності

У ч и т е л ь. «Я хочу говорити про те, що відбувається в глибині душі»,— писав Стендаль. Читач завжди є співавтором письменника у сприйнятті його твору, тем, ідей та проблем, що в ньому порушено. Сьогодні ви спробуєте описати, як ваша душа й розум відгукнулися на твір великого французького письменника; як ви сприйняли ті загальнолюдські цінності, які він пропагує у своєму творі; завдяки чому розширили свій кругозір.

ІIІ. Оголошення теми й мети уроку

ІV. Розвиток мовлення

1. Коментування вчителем запропонованих тем

Орієнтовні теми

1) Внутрішня драма головного героя роману Стендаля «Червоне і чорне»: шлях від наполеонізму до злочину.

2) «Червоне» і «чорне» в романі Стендаля «Червоне і чорне».

3) Р оль жіночих образів у долі Жульєна Сореля та втіленні авторського задуму в романі Стендаля «Червоне і чорне».

2. Написання твору-роздуму за обраною темою

Орієнтовний план твору-роздуму «Внутрішня драма головного героя роману Стендаля «Червоне і чорне»: шлях від наполеонізму до злочину»

I. Вступ. Французьке суспільство I половини XIX століття як тло роману Стендаля «Червоне і чорне».

II. Основна частина.

1. Жульєн Сорель — обдарована особистість низького походження:

а) дитинство та юнацтво Жульєна; взаємини в родині;

б) мрії та захоплення юнака;

в) шлях до кар’єрного зростання завдяки впливовості жінок;

г) суперечливість характеру героя; шлях до злочину.

2. Переосмислення життєвих цінностей Жульєном у в’язниці.

3. Переможець чи переможений?

III. Висновок. Проблеми особистості змальованої Стендалем, що є актуальними й донині та хвилюють сучасного читача.

V. Домашнє завдання

Для всіх: розпочати читати повість Бальзака «Гобсек».

Індивідуальне: підготувати повідомлення на тему «Бальзак і Україна».

VI. Підбиття підсумків уроку

Можливо Вам це буде цікаво 


Категорія: Конспекти уроків світової літератури 10 клас | Додав: uthitel (19.06.2013)
Переглядів: 18957 | Коментарі: 4 | Рейтинг: 2.4/17
Всього коментарів: 3
Анастасия 01.10.2013 в 21:01 / МатериалСпам
kghrt
0
сергей 24.09.2013 в 14:35 / МатериалСпам
зарубіжна література 10 клас твир - роздум "внутришня драма головного героя роману стендаля " червоне и чорне" шлях вид наполеонизму до злочину"
0
Дарья 17.09.2013 в 01:24 / МатериалСпам
нужно сочинение
0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]